۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۴۱۵۲۳
امام جمعه سنقر:

مذاکره با آمریکا، مذاکره با شیطان است

امام جمعه سنقر با اشاره به اینکه خداوند متعال به بندگان خود اجازه ارتباط با شیطان را نمی دهد، گفت: امام خمینی(ره) به تربیت یافتگان فرهنگ منحط غربی هشدار داده است که ارتباط با آمریکا که خود را کدخدا می داند نتیجه ای جز تسلط آن ها بر کشور و انحراف در پی ندارد و مذاکره با آمریکا به منزله مذاکره با شیطان است.
حجت الاسلام محمد باقر برقراری

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، ابراز داشت: همان گونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ دانسته است، در نتیجه ارتباط و مذاکره با آمریکا بی فایده است.

 

امام جمعه شهرستان سنقر بیان کرد: همانطور که خداوند متعال به بندگان خود اجازه ارتباط با شیطان را نمی دهد، امام خمینی(ره) نیز با این جمله به تربیت یافتگان فرهنگ منحط غربی هشدار داده است که ارتباط با آمریکا که خود را کدخدا می داند، نتیجه ای جز تسلط آن ها بر کشور و انحراف در پی ندارد و مذاکره با آمریکا به منزله مذاکره با شیطان است.

 

این مسؤول در ادامه افزود: مذاکره با آمریکا نشان داد که نمی توان به شیطان بزرگ اعتماد کرد، چشم بستن به وعده های دروغین و سراب گونه آمریکا همانند آب در هاون کوبیدن است.

 

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: متأسفانه عده ای با وجود اینکه می دانند وعده های آمریکا همچون سراب است با وجود ذخایر ملی باز هم به دنبال سراب هستند و به داشته های خود پشت پا می زنند.

 

امام جمعه شهرستان سنقر بیان داشت: بسیاری از پیشرفت های علمی و نظامی با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران صورت گرفت، اما ایران با تکیه بر داشته های خود موجب تحول در بسیاری از زمینه ها شد.

 

وی به کودتای کشور ترکیه اشاره کرد و ابراز داشت: بسیاری از کشورهای وابسته به آمریکا همچون ترکیه این جنایتکار را الگوی خود قرار داده بودند، اما آمریکا حاکمانی مستبد و خونخوار را پرورش داد و به جان کشور ترکیه انداخت که خوشبختانه مردم این کشور به اشتباهات خود پی بردند.

 

این مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی مدیریت مناسب، به فعلیت رساندن ظرفیت های عظیم کشور و جلوگیری از قاچاق اقتصادی در کشور است.

 

امام جمعه سنقر با اشاره اینکه عده ای به دنبال تخریب نیروهای انقلابی هستند، تصریح کرد: بها دادن به نیروهای انقلابی به جای تخریب و اخراج آن ها و استفاده از ایده های عالی و جهانی از ناحیه رهبر معظم انقلاب و عملیاتی کردن آن ها می تواند به جای وابسته ساختن ما به آمریکا، آمریکا را به انقلاب اسلامی وابسته سازد.

 

حجت الاسلام برقراری در پایان درباره برخورد با قاچاقچیان کالاهای اقتصادی، اظهار داشت: همان گونه که رهبر انقلاب نسبت به برخورد با قاچاق اقتصادی تأکید داشتند، مجلس شورای اسلامی باید برخورد با این گونه اشخاص را به صورت قانون تصویب کرده و قوه قضائیه نیز برخورد قاطع و جدی با این متخلفان داشته باشند./857/302/ب2

ارسال نظرات