۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۴۱۷۹۶
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

خدمتگزار شکل‌گیری قله‌های افتخار ملت

افتخار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، دریافت مدال اقدام و عمل به هنگام و لحظه‌شناسی و حرکت در مسیر ناب انقلاب اسلامی است که از بیان صریح و ارزشمند مولای خود، حضرت امام خامنه‌ای دریافت کرده است.
حسین کاشانی‌پور مدیر کل آموزش و پژوهش شورا

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حسین کاشانی‌پور مدیر کل آموزش و پژوهش شورا و رییس ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان به مناسبت سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی یادداشتی نوشت:

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه وصل نیاز نظام مردم‌سالار دینی به قدرت نرم ظرفیت‌های ایمانی، ملی و انقلابی ملت ایران است.

 

برای تبیین این عبارت، می‌توان چند نکته را بیان کرد. نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی است، در تأسیس شرایطی متفاوت از تمامی نظام های حاکم در جهان داشت.

 

انقلاب اسلامی ایران، یگانه انقلابی است که به معنای واقعی مصداق تمام و کمال یک انقلاب مردمی و متکی بر حضور مردم در صحنه بود و حضور گستردۀ مردم در صحنه های انقلاب، آن را به ثمر رساند.

 

نظام جمهوری اسلامی به شکلی بی سابقه ، فقط با فاصله 50 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با مراجعه با آرای عمومی تأسیس شد ،بنحوی که تأسیس نظام جمهوری اسلامی متفاوت از تمام نظام ها در جهان است.

 

امروزه پس از تأسیس نظام نیز حضور مردم در صحنه، برای ملت انقلابی ایران مناسکی شده است،که با تأکید بر انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در 22 بهمن ، علاوه بر اعلام جهانی ، غلبۀ گفتمانی انقلاب اسلامی در داخل کشور را مورد توجه قرار می دهند و در سطح جهان اسلام با تأکید بر آرمان قدس شریف در روز قدس و در سطح جهانی در روز 13 آبان با تأکید بر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی جایگاه والای الهی و انسانی خویش را به نمایش گذاشته میگذارند که خدمتگزار این عرصه‌ها برای شکل‌گیری قله‌های افتخار ملت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

علاوه بر آن، هرجا که حفظ نظام و انقلاب اسلامی، آرمان‌های بلند انقلاب، تأکید بر آزادگی و عزت‌خواهی در سطح جهان اسلام و جامعه بشری اقتضاء می‌کند، با مدیریت و سیاست‌گذاری و فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعتماد ملت ایران و حتی آزادگان جهان، صحنه‌های حضور مسئولانه و گره‌گشا شکل می‌گیرد و بحران‌ها را خاتمه می‌دهد، فتنه‌ها را می‌شکند و ندای انسانی و الهی را در جهان طنین‌انداز می‌کند و این رمز ضرورت شورا است که در کلام حکیمانۀ امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید شده است.

 

افتخار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، دریافت مدال اقدام و عمل به هنگام و لحظه‌شناسی و حرکت در مسیر ناب انقلاب اسلامی است که از بیان صریح و ارزشمند مولای خود، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) دریافت نموده است.

 

همۀ این ویژگی ها با یک مهم کامل می گردد و آن هدایت ناب و انقلابی ، یار و همراه دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، یعنی عمار انقلاب اسلامی حضرت آیةالله جنتی (دامت برکاته) در این نهاد مقدس و کهن و با سابقۀ انقلاب است که همۀ این نعمت ها را با تلاش برای انجام وظیفۀ شایسته شکر می گوئیم.

 

خدایا ما را در صراط مستقیم انقلاب اسلامی ، با ولایتمداری کامل و با ویژگی بصیرت انقلابی و لحظه شناسی و اقدام و عمل به هنگام توفیقات لحظه افزون عنایت فرما./836/د102/ل

ارسال نظرات