۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۴۱۸۱۸
امام جمعه شهرستان نمین:

فرهنگ استکبارستیزی باید به فرهنگ عامه در جامعه تبدیل شود

امام جمعه شهرستان نمین با تاکید بر لزوم تبدیل فرهنگ استکبارستیزی به فرهنگ عامه در جامعه، گفت: باید استکبارستیزی به عنوان فرهنگ جمعی و فردی در جامعه توسعه و ترویج شود چرا که این امر ماهیت اصلی و مهم انقلاب اسلامی و مانع از استحاله فرهنگی می‌شود.
امام جمعه شهرستان نمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان نمین، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به دیدار جمعی از مردم استان اردبیل با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: باید از مطالبات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بهترین بهره را برده و با تحقق این فرمایشات بتوانیم در مسیر توسعه و تعالی کشور و منطقه گام برداریم.

 

وی افزود: با تکیه بر نیرو و توان مردمی و نیروی انسانی غنی که در کشور وجود دارد می‌توان مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را رفع کرد و باید از این نیرو در کنار مواهب خدادادی غنی در این راستا بهره برد.

 

امام جمعه شهرستان نمین حرکت جهادی مسؤولان و مدیریت انقلابی را از مهمترین نیازهای کشور دانست و اتصریح کرد: باید با عزم ملی و اراده‌ای راستین و ایمان و عشق به خدمت به مردم که از نشانه‌های بارز مدیریت انقلابی و جهادی به شمار می‌رود به مردم خدمت کرده و در مسیر حل مشکلات و توسعه کشور حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام یوسف‌زاده با تاکید بر تبدیل فرهنگ استکبارستیزی به فرهنگ عامه در جامعه، بیان کرد:‌ باید استکبارستیزی به عنوان فرهنگ جمعی و فردی در جامعه توسعه و ترویج شود چرا که این امر ماهیت اصلی و مهم انقلاب اسلامی و مانع از استحاله فرهنگی می‌شود.

 

فرهاد عبدالعلی پور، فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه با بیان اینکه فرهنگ، مهمترین و اصلی‌ترین مساله در جامعه به شمار می‌رود، گفت: فرهنگ پایه و زیربنای تمامی امور و مسائل بوده و باید این اصل مهم در تمامی حوزه‌ها و فعالیتها مورد توجه باشد.

 

وی با تاکید بر رعایت پیوست فرهنگی در تمامی برنامه‌ها، تصریح کرد: در زمینه رفع مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی سازمانهای مردم‌نهاد فعال در این حوزه نقش بسزایی داشته و می‌توانند با مطرح کردن این معضلات در چنین جلساتی زمینه را برای رفع این مشکلات فراهم کنند./202/937/ب1

ارسال نظرات