۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۴۴۱۸۸۸

جشن بزرگ معصومه های زمینی برگزار شد

در آستانه ولادت حضرت معصومه(س)، جشن بزرگ معصومه های زمینی ویژه دختران در مشهد برگزار شد.
حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بانو ریحانه پزشکی، مدیر مؤسسه شمیم خانواده، شب گذشته در جشن بزرگ معصومه های زمینی که در سالن صبای مشهد برگزار شد، گفت: از خداوند متعال بخواهید آن کاری که رضای او در آن است، شما را در آن راه قرار بدهد.
 

وی با اشاره به این که دعوت خداوند را اجابت کنید، ابراز کرد: همچون سیمای محبت آمیز پیامبر رحمت و مهربانی، خلق نیکو و احترام به والدین را سرلوحه زندگی و جوانی خود قرار دهید.
 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد افزود: حجاب خود را همچون گوهر پوشیده در صدف گران بها بدانید و این تاج افتخار ار برای همه الگو قرار دهید.
 

امام زمان(عج) را ناظر بر اعمال خود بدانید
پزشکی با خاطر نشان کردن این که امام زمان(ع) را ناظر بر اعمال خود بدانید، ابراز کرد: در محضر امام زمان(عج) تمام سعی شما این باشد که در راه ظهور ایشان گام بردارید.  

 

مدبر مؤسسه شمیم خانواده خطاب به دختران گفت: همواره طالب علم ودانش باشید و دل امام رضا(ع) را با انجام واجبات و ترک محرمات شاد کنید.
 

در ادامه این نشست، خانم معصومه بهرامی، روان شناس و پژوهشگر قرآنی به عواقب دور شدن از حجاب اشاره کرد و افزود: کسانی که حجاب ندارند، ممکن است ظاهری زیبا داشته باشند و خود آن ها نیز به ظاهر، از زیبایی خود لذت ببرند، اما همیشه غمی روی دل آن ها سنگینی می کند که این غم بخاطر دور بودن از اهل بیت(ع) است؛ چرا که اگر انسان رضایت اهل بیت(ع) را نداشته باشد، حال قلبی خوبی ندارد.
 

حضرت زهرا(س) عشق خداوند متعال هستند
وی ابراز کرد: حضرت زهرا(س) عشق خداوند متعال هستند. افرادی که می خواهند عاشق حقیقی خداوند متعال شوند باید خود را شبیه حضرت زهرا(س) کنند.

 

گفتنی است اهدای هدیه به تمام دختران شرکت کننده، اجرای مولودی، طنز و ئتاتر از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم میثاق نامه دختران آسمانی قرائت شد و دختران برای حفظ دین و آرمانهای خود با خدای سبحان و ائمه اطهار(ع) پیمان بستند./202/1309/ب1
 

ارسال نظرات