۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۴۱۸۹۸
امام جمعه راین:

دولت وقتش را صرف تحقق اقتصاد مقاومتی کند

امام جمعه راین گفت: متاسفانه در این سالهای اخیر دولت تمام اهداف خود را صرف مذاکراتی گذاشت که هیچ سودی برای ما نداشت؛ اگر دولتمردان ما وقت و اهداف خود را برای مشکلات اقتصادی کشور گذاشته بودند اوضاع مملکت به شکل دیگری بود.
امام جمعه راین

حجت الاسلام حمید اسماعیل پور امام جمعه راین در گفت و گو با خبر نگار خبر گزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از مهم ترین و حساس ترین دغدغه های مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است که در این سالهای اخیر ایشان تاکید فراوان نسبت به این موضوع در هر چه بهتر شدن جامعه داشته اند.

 

وی افزود: نگرانی رهبر انقلاب در این سالها توجه نکردن به امر مهم و ریشه ای اقتصاد مقاومتی است؛ اقتصادی که می تواند با هماهنگی و همبستگی دولت و ملت در هر چه بهتر شدن کشور کمک کند.

 

امام جمعه راین تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می خواهد همان که مقام معظم رهبری فرمودند، نه اینکه با گفتار و همایش باشد بلکه در عملکرد، اقدامات را باید نشان داد.

 

وی تاکید کرد: مسؤولان و مردم می توانند با همت وصف ناپذیر و روحیه انقلابی با تکیه بر خداوند متعال در راستای اقتصاد مقاومتی با عمکرد مطلوب گام بردارند.

 

حجت الاسلام اسماعیل پور بیان کرد: متاسفانه در این سالهای اخیر دولت تمام اهداف خود را صرف مذاکراتی گذاشت که هیچ سودی برای ما نداشت؛ اگر دولتمردان ما وقت و اهداف خود را برای مشکلات اقتصادی کشور گذاشته بودند اوضاع مملکت به شکل دیگری بود.

 

امام جمعه راین عنوان کرد: یکی از مهم ترین معضلات اقتصادی که می تواند در اقتصاد مقاومتی به کشور کمک کند دست برداشتن بانکها از بنگاه داری است و همچنین نظام بانک داری نظام سود جویانه است و این روال باید عوض شود.

 

وی اظهار کرد: دولت باید در هر چه بهتر شدن اقتصاد مقاومتی با تدبیر خود حرکت کند؛ قاچاق، فساد اقتصادی و حقوقهای نجومی نمی توانند به اقتصاد مقاومتی کمک کنند، بنابراین کشور دچار مشکل می شود.

 

حجت الاسلام اسماعیل پور بیان کرد: در 5 ماه اخیر که از سال می گذرد متاسفانه کاری از ناحیه دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام نشده است که چیزی حدود 60 تا 70 درصد شعار در همایشها بوده است.

 

امام جمعه راین گفت: باید در مردم فرهنگ سازی شود، استفاده از کالاهای با کیفیت تولید داخلی یکی از هدفمندترین راه برای اقتصاد مقاومتی است هم دولت، هم تولید کننده و هم مصرف کنندگان بایستی به این موضوع دقت فراوان داشته باشند./302/972/ب1

ارسال نظرات