۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۴۱۹۲۶
حماس:

مذاکرات مبادله اسرا تنها با رعایت شروط این جنبش آغاز می شود

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که مذاکرات مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی تنها با رعایت شرط این جنبش در زمینه آزادی تمامی اسرایی که در جریان مبادله "وفاداری به آزادگان" از زندان های صهیونیستی آزاد شده بودند، اما تل آویو دوباره آنها را بازداشت کرده است، آغاز می شود.
حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، حسام بدران از رهبران جنبش حماس در گفت وگو با شبکه الاقصی گفت: طرف های خارجی متعددی در دوره اخیر در صدد میانجیگری برای آغاز مذاکرات جدی برای مبادله اسرا و آزادی نظامیان اسیر صهیونیستی برآمده اند.

 

وی درباره میزان واقع نگرانه بودن شرط حماس اظهار داشت که «این مساله به اراده و قدرت تحمل بستگی دارد و رژیم صهیونیستی در نهایت مجبور به پذیرش این شرط است؛ چرا که امضای قرارداد مبادله اسرا و سپس بازداشت مجدد آزاد شدگان کار بیهوده است و ما نمی توانیم نسبت به آن بی توجه باشیم.»

 

بدران در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات شهرداری ها اشاره کرد و گفت: موافقت حماس با مشارکت در این انتخابات باعث تعجب و وحشت زدگی خیلی از طرف ها شد و حماس علاقه مند به مشارت ملی است و امیدواریم که انتخابات شهرداری ها مقدمه ای برای شکل گیری این مشارکت ملی باشد.

 

وی افزود:« ما معتقدیم که گفت وگوی جدید با جنبش فتح در صورت عدم اطمینان از نتایج مثبت این گفت وگوها بی فایده است.»/982/ب103/د

ارسال نظرات