۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۴۴۴۹۶
امام جمعه شهر آوج:

توجه به ظرفیتها و توانمندیهای موجود در کشور تنها راه حل مشکلات است

امام جمعه شهر آوج گفت: ما غیر از دست گذاشتن به زانوی خودمان و اعتماد به توانمندی و ظرفیتهای موجود در کشور هیچ راهی برای رفع مشکلات نخواهیم داشت و با وجود اثبات بدعهدی دشمن متأسفانه همچنان نرمش نشان می‌دهیم و برخوردهای لازم را در هنگام بدعهدی دشمن نمی‌بینیم.
حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی

حجت الاسلام  سیدضیاءالدین هاشمی، امام جمعه شهر آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، گفت: در مذاکرات آن اهدافی را که مسؤولان پیگیری می‌کردند، که رفع تحریمها و گشایش کار مردم بود محقق نشده است که این خودش آن حقانیت و به حق بودن عدم خوش بینی رهبر معظم انقلاب را اثبات می‌کند و کسانی که تردیدی داشته اند دیگر جای تردید باقی نماده است.

 وی در ادامه با اشاره به تأکید رهیر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب از ابتدا فرمودند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم حال آقایان که اصرار دارند انجام بدهند، انجام دهند و امروز همان چیزی را که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده اند، محقق شده است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان عبرتهایی که از برجام باید گرفته شود، تصریح کرد: ما باید به شعارهای قبل از انقلاب امام خمینی(ره) و رهبری برگردیم که به هیچ وجه دشمن و ابرقدرتها قابل اعتماد نیستند به ویژه آمریکا، و ما در عین اینکه برای نشان دادن حسن اعتماد، به همه تعهداتمان، قبل آنکه آنها به بخشی از تعهداتشان عمل کنند، عمل کردیم ولی آنها به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکردند.

وی در ادامه افزود: بزرگترین عبرتی که باید مسؤولان کشور و حتی سایر کشورها بگیرند، این است که به هیچ وجه آمریکاییها قابل اعتماد نیستند و هر جا که احساس کنند به نفعشان نیست و یا به نفع طرف مقابل است تعهداتشان را به‌هم می‌زنند و غیر از زبان زور چیز دیگری نمی‌فهمند.

امام جمعه شهر آوج ابراز کرد: ما غیر از دست گذاشتن به زانوی خودمان و اعتماد به توانمندی و ظرفیتهای موجود در کشور هیچ راهی برای رفع مشکلات نخواهیم داشت و  با کمال تاسف با وجود اثبات بدعهدی دشمن متاسفانه همچنان نرمش نشان می‌دهیم و برخوردهای لازم را در هنگام بدعهدی دشمن، نمی‌بینیم  و باید قاطعیت لازم را در قبال این بدعهدیها نشان دهیم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد انقلابیها، تصریح کرد: وظیفه انقلابیها تبیین و روشنگری است همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلابیها باید آگاهی خودشان را افزایش بدهند و نسبت به مسؤولان نظام خیرخواه باشند و وظیفه تبیین و روشنگری نسبت به آحاد مردم را به درستی انجام دهند و مواضع کاملا ولایی و ضد استکبار خودشان را اظهار کنند./955/302/ب2

 

ارسال نظرات