۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۴۴۴۹۹
مدیرکل اوقاف اردبیل:

رمز ایستادگی مسلمانان در برابر بیگانگان تمسک به قرآن کریم است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل رمز ایستادگی مسلمانان را در برابر بیگانگان تمسک به قرآن کریم دانست و گفت: قرآن کریم باید در زندگی مسلمانان عملیاتی شود و اصول آن در جامعه نهادینه شود تا بدخواهان و دشمنان اسلام به زانو درآیند.
مدیر کل اوقاف اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل عصر امروز در جلسه برنامه ریزی مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل، تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را چراغ راه و نجات دهنده بشریت دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کریم سرمایه عظیمی در برابر ناتوی فرهنگی و ضدارزش های دشمنان به شمار می رود.

وی رمز ایستادگی مسلمانان را در برابر بیگانگان تمسک به قرآن کریم دانست و افزود: قرآن کریم باید در زندگی مسلمانان عملیاتی شود و اصول آن در جامعه نهادینه شود تا بدخواهان و دشمنان اسلام به زانو درآیند.

حجت الاسلام قیامی تصریح کرد: سیاست غرب درصدد کمرنگ نشان دادن قرآن و اهل بیت(ع) در جهان است، از این رو غفلت مسلمانان منجر به تسلط دشمنان بر کشورهای منطقه و مسلمان نشین می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با تأکید بر لزوم تبیین آموزه های قرآنی در جامعه، گفت: ترویج و گسترش آموزه های قرآنی در جامعه سبب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین مرحله مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل، گفت: همزمان با هفته دولت، مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعا خوانی و معارف در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

حجت الاسلام قیامی بیان داشت: افرادی در مرحله استانی حضور خواهند یافت که حد نصاب لازم را در مرحله شهرستانی کسب کرده باشند و بعد از این مرحله و در صورت احراز رتبه های برتر در مرحله استانی، افراد برتر به مرحله کشوری و نهایتا به مسابقات بین المللی راه می یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: مرحله استانی این دوره از مسابقات در روز جمعه، پنجم شهریور ماه ساعت 9 صبح در اردبیل برگزار می شود./937/202/ب2

ارسال نظرات