۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۴۴۵۳۱
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران:

بازگشت آزادگان شادترین روزهای مردم ما در دوران دفاع مقدس بود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران گفت: شادترین روزهای مردم ما در دوران دفاع مقدس هنگام بازگشت آزادگان بود.
صمیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدعلی صمیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران غروب امروز سه‌شنبه 26 مرداد به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی آزادگان در همایش سراسری تجلیل از آزادگان سرافراز که در تالار سیدالشهدا(ع) برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس هنگامی که آزادگان به میهن بازگشتند همه مردم از عمق جان به خاطر آن شاد و خوشحال بودند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران با اشاره به آموزه‌های باارزش دوارن اسارت برای آزادگان، اظهار داشت: دوران اسارت آموزه‌های متعددی همچون صبر، رفاقت، مشارکت، همدلی، همزبانی و فراگیری علوم را برای اسراء به همراه داشته است.

وی افزود: اسرای ما بحران‌های شدید روحی و روانی از سوی دشمن را با ایمان، صبر و توکل برخداوند تبدیل به فرصتی برای پیشرفت کردند.

صمیمی با اشاره به اینکه اوج و نهایت ایثار در دوران اسارت به نمایش گذاشته شد، خاطرنشان کرد: آزادگان در زمان اسارت با وجود کمبود شدید غذایی از سهمیه خود برای برادران دیگر گذشت کرده و یا شکنجه برادر خود را تقبل می‌کردند این موارد تنها نمونه‌های کوچک از ایثار آنها است و بسیاری از آن هنوز مکتوب یا بیان نشده است./807/202/ب2

 

ارسال نظرات