۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۴۴۴۵۵۸
استاندار قم:

نظام جمهوری اسلامی مدیون ایثارگری شهدا و ‌آزادگان است

استاندار قم نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدا، جانبازان و آزادگان دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم که یاد این ایثارگران بزگوار را گرامی داشته و با نیتی صادقانه به آن ها خدمت کرده تا بتوانیم بخشی از فداکاری های ایشان را جبران کنیم.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی استاندار قم سه شنبه شب در همایش تجلیل از آزادگان استان قم که در سالن امام خامنه ای گلزار شهدا با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد، به مقام ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی با تأکید بر این که ایثاگرانی همچون آزادگان و اسرای دوران مقادس دارای جایگاه و اجری ویژه در پیشگاه خداوند متعال هستند، افزود: شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور با صلابت کامل توانایی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از میهن اسلامی تلاش کردند.

استاندار قم با بیان با اشاره به سختی های فراوان آزادگان در زمان اسارت در عراق اظهار داشت: با وجود این که این عزیزان خاطراتی دارند که گاهی طنز نیز محسوب می شود اما هیچگاه سختی ها و مشقت هایی که بر این افراد فداکار گذشته قابل درک نخواهد بود.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدا، جانبازان و آزادگان دانست و ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که یاد این ایثارگران بزگوار را گرامی داشته و با نیتی صادقانه به آن ها خدمت کرده تا بتوانیم بخشی از فداکاری های ایشان را جبران کنیم.

صادقی تبیین رشادت ها و فداکاری ایثارگران کشور را امری ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: مردم به ویژه نسل جوان جامعه باید از ایثارگری های این مردان بزرگ آگاهی داشته باشند تا قدرشناسی کنند، از این رو باید در این راستا برنامه ریزی کرد./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات