۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۴۴۵۶۰
آیت الله کعبی مطرح کرد؛

اتحاد شوم باند مهدی هاشمی، بیت منتظری و منافقین

نماینده مردم خوزستان در خبرگان با بیان این که متأسفانه بیت آیت الله منتظری اسیر باند مهدی هاشمی است، گفت: آن ها در جهت تطهیر منافقین همسو با سیاست های آمریکا گام بر می دارند در حالی که منافقین یک اتحاد شومی با آل سعود علیه امت اسلامی و ملت بزرگ ایران دارند.
 ‌آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتشار فایلی صوتی از آقای منتظری که مستمسک ضد انقلاب و شبکه های بیگانه برای هجمه به جمهوری اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) شده است، گفت: تخریب حضرت امام نتیجه معکوس می دهد.

وی افزود: اهانت به امام راحل و پاره کردن عکس ایشان در فتنه 88 سبب شد که ملت به خشم بیاید و پس از آن نیز به عاشورا و عزاداری امام حسین(ع) توهین صورت گرفت که 9 دی آفریده شد، الان نیز تخریب شخصیت امام و انتشار این صوت که پشت پرده آن دفاع از منافقین و تطهیر منافقینی که قابل تطهیر نیستند هست به ضرر و زیان منتشرکنندگان این برنامه علیه امام می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دشمنان اسلام و حضرت امام، ماهواره ها، شبکه ها و رادیوهای بیگانه به قصد تخریب امام و مرحوم حاج سید احمد آقای خمینی بازتاب وسیع دادند، اظهار داشت: مرحوم حاج احمد آقا تا دقیقه آخر وفادار به حضرت امام، ولایت فقیه و رهبری بودند.

وی ادامه داد: الان وقت این است که رنجنامه مرحوم حاج سید احمد آقای خمینی به عنوان امین امام راحل منتشر شود و ناگفته های باند تبهکاری که در حاشیه بیت این شخص(منتظری) جا خوش کرده بودند و با وجود هشدارهای امام، او را به عرصه های خطرناکی کشاندند الان نسبت به آن افراد و باند سید مهدی هاشمی باید افشاگری شود.

آیت الله کعبی با بیان این که متأسفانه بیت آیت الله منتظری اسیر باند مهدی هاشمی است، ابراز داشت: آن ها در جهت تطهیر منافقین همسو با سیاست های آمریکا گام بر می دارند در حالی که منافقین یک اتحاد شومی با آل سعود علیه امت اسلامی و ملت بزرگ ایران دارند که سابقه های ترور و خرابکاری آنان در ایران معلوم است.

وی عنوان کرد: اتحاد شوم بین باند مهدی هاشمی، بیت آقای منتظری و منافقین همسو با سیاست های آل سعود و آمریکا جهت تطهیر و مظلوم جلوه دادن منافقین است در حالی که این گروه جنایتکار و تروریست دست شان به ریختن خون مردم بی گناه و انقلابی ایران آغشته و آلوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضربه های ساده لوحی آقای منتظری به انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نماد مهر، رحمت، رأفت، انسجام و همبستگی در درون ملت ایران بوده و از سویی دیگر نماد اقدام قاطع و انقلابی عیله دشمنان اسلام، بدخواهان ملت ایران و جریانی که دستش همانند منافقین آغشته به خون ملت ایران است محسوب می شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با کسانی که با جنگ مسلحانه و به شکل بی رحمانه دنبال نابودی انقلاب و ایران بوده و محارب، مفسد فی الارض و باغی به شمار می روند قاطع است و با این دسته از افراد نباید با ترحم برخورد کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که آقای منتظری باید حقیقت منافقین که یک باند سازمان یافته و محارب و مفسد فی الارض هستند را می دیدند، گفت: آقای منتظری از سر ساده لوحی به این مطلب به شکل فردی نگاه می کردند نه به صورت یک باند سازمان یافته تبهکار.

وی افزود: شاید ریشه های اقدامات منافقین و این باند تبهکار در دوران زندان و قبل از پیروزی انقلاب تأثیر خود را در مواضع آقای منتظری داشته است، به ویژه که این باند تبهکار با نفاق تعدادی از شخصیت های انقلابی آن زمان را فریب داده بودند؛ تنها یا بزرگترین شخصیتی که فریب منافقین را نخورد حضرت امام خمینی(ره) بود؛ امام راحل قبل از انقلاب دست منافقین را خوانده بودند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات