۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۴۴۹۹۶
یکی از علمای سنی لبنان:

رژیم صهیونیستی از حمله به دفاع تغییر حالت داده است

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت تأکید کرد که صهیونیست ها به دلیل هراس از مقاومت اسلامی، از حالت تهاجمی به دفاعی روی آورده است.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد قدس صیدای لبنان با اشاره به هراس رژیم صهیونیستی از مقاومت اسلامی گفت: مقاومت در غزه و لبنان لرزه بر اندام صهیونیست انداخته است. این مساله نشان می دهد که قاعده بازی و اعتقاد نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده و این رژیم در فاز دفاعی قرار گرفته است نه هجومی.

وی اتخاذ زمان و مکان جنگ را در دست صهیونیست ها ندانست و افزود: حاکمان کشورهای اسلامی و جنبش های اسلامی تقلبی در حال مسابقه جهت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند.

این عالم اهل تسنن تغییر نام جبهه النصره را تاکتیکی از سوی آمریکا جهت معتدل خواندن آن توصیف کرد و اظهار داشت: کسانی که به بهانه جهاد در حال جنگ در سوریه هستند، جزئی از برنامه صهیونیستی ـ آمریکایی به شمار می آیند.

شیخ حمود تأکید کرد: راه اسلام از مقاومت می گذرد و این تنها راهی است که خداوند برای وحدت امت و یکپارچگی آنان به سوی مسجد الاقصی قرار می دهد./980/ب903/د

ارسال نظرات