۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۴۴۵۰۰۶

تأکید امام جمعه اهل سنت صیدای لبنان بر محاکمه شیخ فتنه

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان بر لزوم محاکمه احمد الاسیر معروف به شیخ فتنه تأکید کرد.
شیخ صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، شیخ صهیب حبلی از اعضای تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد حضرت ابراهیم(س) صیدا به اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: به اسیران فلسطینی به ویژه بلال کاید که با شکم خالی به نبرد مقامات صهیونیستی شتافته اند، درود می فرستیم. رژیم صهیونیستی از ایستادگی در برابر اراده این زندانیان عاجز مانده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اقدامات جدیدی برای تجاوز به مسجد الاقصی از خود نشان داده و به شهرک نشینان اجازه می دهد به بهانه های مختلف به این مسجد توهین کنند. این مساله در حالی صورت می گیرد که از ورود نمازگزاران به مسجد جلوگیری می شود.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: شیخ یوسف سلامه خطیب مسجد الاقصی نیز نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی برای اجرای توطئه تغییر بافت اسلامی و عربی شهر قدس هشدار داده و شورای اسلامی ـ مسیحی یاری قدس و مقدسات نیز در این زمینه ابراز نگرانی کرده است.

شیخ حبلی درباره آخرین تحولات امنیتی صیدا اظهار داشت: جمعی از افراد تحت تعقیب در این هفته خود را تسلیم نیروهای امنیتی کردند که این امر نشان دهنده اوضاع مطلوب است. البته این افراد نمی توانند از مجازات فرار کنند زیرا ارتش از خون نیروهای خود کوتاه نخواهد آمد.

وی همچنین از عملکرد رسانه ها در قربانی جلوه دادن احمد الاسیر معروف به شیخ فتنه انتقاد کرد و محاکمه وی به دلیل جنایت علیه مردم و نظامیان را ضروری دانست./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات