۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۴۵۲۱۴
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در گفت وگو با رسا:

اصولگرایان برای انتخابات چاره ای جز اجماع ندارند

فعال اصولگرا در پاسخ به این سؤال که آیا اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری به اجماع خواهند رسید، گفت: آنها چاره ای جز اجماع ندارند که اگر غیر از این باشد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری همانند دوره قبل موفق نخواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد و در پاسخ به این سؤال که چرا علی رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب، جلوی اختلاس ها گرفته نمی شود، گفت: دولت، دولت کم عرضه ای است وگرنه باید با اختلاس گران نهایت برخورد صورت گیرد.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بارها در این رابطه تأکید کرده اند و از مسؤولان نظام خواسته اند اما متأسفانه هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است، تصریح کرد: اختلاس ها ربطی به نظام ندارد و باید دستگاههای اجرایی و قضایی با این اختلاس ها برخورد کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این سؤال که برنامه اصولگریان برای انتخابات ریاست جمهوری چیست، اظهار کرد: اصولگریان تاکنون چند جلسه برگزار کرده اند و برنامه هایی هم دارند اما به شخصه حضور در این موضوع را زود می دانم.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به این که این جبهه برای ورود به بحث انتخابات ریاست جمهوری تا به امروز نشستی نداشته است، گفت: ما گوش مان به کلام ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است؛ هر زمانی که ایشان در مورد انتخابات و ضرورت ورود به این موضوع دستور بفرمایند، جبهه پایداری هم اقدام خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری به اجماع خواهند رسید، خاطرنشان کرد: آنها چاره ای جز اجماع ندارند که اگر غیر از این باشد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری همانند دوره قبل موفق نخواهند شد.

 حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی همچنین در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه زوری نمی توان بهشت رفت، چیست؟ گفت: این تفکر نادرستی است چراکه ما نسبت به دین مردم مسؤول هستیم و امر به معروف و نهی از منکر هم بر مبنای همین دعوت به سمت رستگاری و بهشت است./9457/ت302/ج

ارسال نظرات