۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۴۴۶۹۶۳
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام:

رکود در بازار قابل ‌توجه است/ نباید برجام و مذاکرات زمینه نفوذ دشمن را به کشور فراهم کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رکود در بازار قابل ‌توجه است، گفت: در زمینه اقتصادی به ‌جای توجه به سرمایه ‌گذاری خارجی باید به تولید کنندگان و صادر کنندگان نیز بها داده و نباید کلید اقتصاد به خارجی ‌ها سپرده شود.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر سه شنبه در نشست شورای اداری این استان که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، تصریح کرد: تا زمانی که بوروکراسی اداری و زدوبندها رفع نشود، سیستم اداری از استحکام لازم برخوردار نیست و جایگاه متزلزلی دارد.

وی با اشاره به ضرورت شکل ‌دهی سیستم اداری، اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجه افزود: وقتی که رؤسای قوا همدلی قابل توجه دارند و بنا بر گفته خود همچون قبلی ‌ها اهل تک ‌روی نیستند پس چه بهانه‌ای داریم که مبناسازی انجام نشود؟

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توده مردم باید اثرات طرحهای اقتصادی را در زندگی خود مشاهده کنند، اضافه کرد: ممکن است عده‌ای خاص این اثرات را مشاهده کنند اما نباید سرمایه‌ گذاری تنها در یک بخش انجام شود چراکه در این صورت عدالت به‌ درستی برقرار نشده است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه ترس از این است که تورم چون با اقتصاد روان کنترل نشده آسیب‌زا باشد، خاطرنشان کرد: با کنترل تورم حتماً به روان ‌سازی اقتصاد توجه و تورم با اقتصاد روان کنترل شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رکود در بازار قابل ‌توجه است، گفت: در گوشه ‌هایی فعالسازی انجام شده اما کافی نیست.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در زمینه اقتصادی به ‌جای توجه به سرمایه ‌گذاری خارجی باید به تولید کنندگان و صادر کنندگان نیز بها داده و نباید کلید اقتصاد به خارجی ‌ها سپرده شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به دغدغه ‌های حوزه فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: برجام و مذاکرات نباید ناخودآگاه زمینه نفوذ دشمن را در کشور فراهم کنند.

وی با اشاره به بحث حقوقهای نجومی، اشرافی گری را یکی از خطرات فراروی نظام بیان کرد و افزود: در زمینه حقوقهای نجومی باید شفاف سازی صورت گیرد و این از ضرورتها است.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سالهای گذشته هفته دولت به این شکل برگزار نمی ‌شد، ابراز کرد: امسال در هفته دولت تمامی وزرا و معاونان آنها در قالب هیأتهایی با هدف دیدار، بهره ‌برداری از پروژه‌های مختلف و آشنایی بیشتر به تمامی استانهای کشور سفر کردند که این حرکتی قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: رابطه خوب و عمیقی بین دولتمردان و مردم برقرار شده که آثار و برکاتی نیز خواهد داشت و تأثیری فوق ‌العاده در تصمیم‌ گیری و نشاط مردم دارد.

وی با ابراز اینکه دولت در این هفته نسبت به آنچه انجام شده گزارشهای خوبی از طریق رسانه‌ها منتشر کرده، گفت: قاضی واقعی مردم هستند که باید در جریان امور قرار گیرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: در فضای امروز کشور مردم براساس واقعیات قضاوت و کمتر تحت تأثیر جوسازی و تبلیغات قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه کار و تلاش زیادی در دولت یازدهم انجام شده است، تصریح کرد: کار باید محتوایی، عمیق و براساس مبنا انجام شود که ممکن است در برخی از جاها کار مبنایی انجام نشده باشد./202/9457/ب1

ارسال نظرات