۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۴۶۹۹۶
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد؛

«ما آماده‌ایم» شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس سال جاری از شعار «ما آماده‌ایم» برای تمام ایام استفاده می‌شود.
سردار کارگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز در نشست هم اندیشی مدیران مسؤول خبرگزاری‌ها که در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، گفت: با گذشت زمان ارزش دوران دفاع مقدس بیشتر آشکار می‌شود این ارزش‌ها نیز امانت امام راحل بود که در اختیار ما قرار داده شده است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس توانسته یک الگوی فرهنگی باشد که امروز عراق، لبنان سوریه و یمن را نجات دهد امید که بتوانیم در بین مردم آن را به خوبی معرفی کنیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: نسبت به جوانان امروز هیچ نگرانی وجود ندارد چراکه بیش از 80 درصد مردم ما کسانی هستند که در هر شرایطی از کشور دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس می‌تواند کلید وحدت در بین حتی ادیان و مذاهب باشد، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس سال جاری از شعار «ما آماده‌ایم» برای تمام ایام استفاده می‌شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: چند سالی است که ما مراسم های دفاع مقدس را به ایام دفاع مقدس محدود نکردیم، سوم خرداد و هفته دفاع مقدس هر سال کارهای جدیدی انجام شده است.

کارگر با بیان اینکه قرار نیست که ما رسانه ها را مدیریت کنیم چرا که آنها خود می‌دانند که چه کنند، گفت: دفاع مقدس متعلق به گذشته نیست بنابراین باید آن را در حال تعریف کنیم و برای آینده از آن استفاده کنیم، همچون نظامیان که همواره آمادگی لازم را دارند، امروزی کردن عنوان دفاع مقدس رسالت رسانه‌های امروز است.

وی ابراز کرد: با جوان امروز باید به زبان خود آنها صحبت کرد و این هنر رسانه است که بداند چگونه باید مسائل روز جامعه را به نحو عالی به جوانان برساند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت منافقان در جهان نامناسب است و این مسأله جمهوری اسلامی نیست مراقب باشیم که با پرداختن به منافقین آدرس اشتباه ندهیم اینکه دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل است نباید فراموش شود./202/807/ب1

ارسال نظرات