۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۴۷۸۷۵
بشار اسد:

ایدئولوژی تروریسم هیچ حد و مرزی ندارد

بشار اسد تأکید کرد که خطرناکترین چیزی که در حال حاضر جهان را تهدید می کند، تلاشهای صورت گرفته برای نفوذ تفکرات افراطی به درون جوامع منطقه است.
بشار اسد، رييس جمهور سوريه

به گزارش خبرگزاری رسا، شماری از اعضای مجلس عوام و مجلس اعیان، روحانیان و شخصیتهای دانشگاهی انگلیس به دیدار «بشار اسد» رییس جمهور سوریه رفتند.

اسد در این دیدار با هیات انگلیسی وضعیت سوریه و جنگ تروریستی تحمیلی به آن و راههای مقابله با افراطی گری و تروریسمی را بررسی کردند که در منطقه و جهان در حال گسترش است.

وی تأکید کرد، خطرناکترین چیزی که در حال حاضر جهان را تهدید می کند، تلاشهای صورت گرفته برای نفوذ تفکرات افراطی به درون جوامع منطقه است.

به گزارش فارس، ربیس جمهور سوریه همچنین تصریح کرد که این مساله اساس و ریشه تروریسمی است که برخی از مناطق اروپا و کشورهای غربی را هدف قرار داده است.

اسد در ادامه اظهار داشت: نابودی تروریسم فقط مستلزم مبارزه با آن در میادین نبرد نیست، بلکه باید با ایدئولوژی آن مقابله کرد که حد و مرز ندارد.

اعضای هیات انگلیسی نیز اعلام کردند که پس از سفر به سوریه و دیدار با مسؤولان و شهروندان سوری خواهند توانست ضمن انتقال حقیقت، در راستای تصحیح برداشتهای نادرست دولت انگلیس و قشر گسترده ای از مردم این کشور در قبال رخدادهای سوریه و رنج و در ملت این کشور اقدام کنند./847/ب102/د

ارسال نظرات