۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۴۸۸۷۷
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

همدلی و یکپارچگی امت اسلامی تنها راه نابودی آل سعود است

حجت الاسلام حسناتی گفت: همدلی و صفای امت اسلام و یکپارچگی علیه شجره ملعونه خبیثه اصلی ترین نکته پیام رهبر معظم انقلاب است و تا زمانی که امت اسلام به این همدلی نرسد، حرم امن الهی از لوث این شجره خبیثه پاک نخواهد شد.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، در شام شهادت امام محمدباقر(ع) در سومین یادواره آبروی محله، ویژه شهدای مکه و حادثه منا و گرامیداشت یاد شهید عباسعلی جوزی، گفت: این مراسم در شبی برگزار شد که فردایش مصادف با حرکت امام حسین به سوی کربلا است و رسالت ما در ادامه راه این عزیزان برگزاری چنین جلساتی است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در آستانه روز عرفه در اهمیت این پیام افزود: همدلی و صفای امت اسلام و یکپارچگی علیه این شجره ملعونه خبیثه اصلی ترین هدف این پیام است و تا زمانی که امت اسلام به این همدلی نرسد، حرم امن الهی از لوث این شجره خبیثه پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام حسناتی درباره آنانی که در طول تاریخ صدعن سبیل الله شدند، بیان کرد: صدر اسلام و حتی قبل از اسلام نیز حرم الهی به دست ظالمانی اسیر بود که حضرت علی(ع) در نهج البلاغه به آن تصریح کرده و مظلومیت این خانه در سایه جهاد و شهادت و صبر مسلمانان دیوارهای شرک فرو ریخت.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز این مظلومیت عظیمی که حرم امن الهی را فرا گرفته است مقدمه حرکت های بزرگی است که تنها در سایه همدلی و یکپارچگی امت اسلام و صبر و شهادت به دست خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره تأثیر شهدای منا در نشان دادن چهره واقعی آل سعود افزود: خون و مظلومیت شما شهدا، حرم خدا را آزاد می کند و آنانی که حکام آل سعود را خادم حرمین و متولیان اسلام و قرآن می دانستند، در دنیا بی آبرو شدند و در سایه شهادت این شهدا، بصیرت نصیب دنیا شد.

وی در ادامه بیان داشت: آل سعود و هم پیمانانش هم در یک صف واحده هستند «الکفر مله واحده» و هدف اصلی شان مقابله با قرآن، اهل بیت و آزادی و حریت بشریت است که برای دست یافتن به این هدف خود از فجیع ترین کشتارها نیز دریغ نمی کنند همان گونه که اکنون در یمن و بحرین و دیگر کشورهای اسلامی شاهد جنایات آل سعود هستیم.

حجت الاسلام حسناتی در فضیلت مقام شهید نیز افزود: شهدا حکم پدری و احیاگری و حیات بخشی برای مردم دارند و حضور در چنین جلساتی نشستن در کلاس حیات طیبه و کرامت است و با حضور در این جلسات از افتادن در دام غفلت دور شویم.

وی اصلی ترین رسالت برگزاری این مجالس را آشنا کردن نسل جوان جامعه با معارف دین برشمرد و گفت: شهدا هیچ گاه نیازی به برگزاری این گونه مجالس ندارند و بیش از همه اقشار جامعه، این نسل جوان است که باید با روح بلند این شهدا آشنا شوند تا در برابر هجمه های دشمنان در امان باشند./202/1306/ب1

ارسال نظرات