۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۶۰۹۲۳
نمایشگاه مطبوعات؛

بازدید گروهی از جوانان ناشنوا از غرفه خبرگزاری رسا

لحظاتی پیش جمعی از ناشنوایان و کم شنوایان با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با عملکرد این خبرگزاری از نزدیک آشنا شدند.
بازدید گروهی از جوانان ناشنوا از غرفه خبرگزاری رسا بازدید گروهی از جوانان ناشنوا از غرفه خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  لحظاتی پیش جمعی از ناشنوایان و کم شنوایان با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با عملکرد این خبرگزاری از نزدیک آشنا شدند.

در حاشیه این بازدید دکتر گیتا موللی دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: امروز با گروهی از جوانان ناشنوا و کم شنوا به نمایشگاه مطبوعات آمدیم تا این جوانان بیش از پیش با رسانه ها آشنا شوند.

 وی با بیان اینکه قصد داریم رسانه ها را با مشکلات این قشر از جامعه آشنا کنیم اظهار داشت: امروز اگر این جوانان امکانات داشته باشند و همچنین اگر در جامعه آگاهی عمومی وجود داشته باشد میتوانند همچون جوانان شنوا به کارهای بزرگی دست بزنند.

دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی در پایان خاطر نشان کرد: خواسته اصلی جوانان ناشنوا این است که هر برنامه ای که در رسانه ها پخش می شود زیر نویس شود.

شایان ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت 13 روز شنبه با حضور اصحاب رسانه در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و این نمایشگاه امروز به کار خود پایان خواهد داد.

در نمایشگاه امسال 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با محوریت خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی کودکان حضور دارند./842/ ۲۰۲/ع

ارسال نظرات