۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۷۲۰۹۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ترویج سبک زندگی اسلامی مهم‌ترین رسالت بسیج رسانه است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما می‌خواهیم سبک زندگی اسلامی داشته باشیم اساس کار بسیج رسانه قرار گیرد و این سازمان تلاش کند روحیه انقلابی، بسیجی و دفاع از ارزشها را زنده نگاه دارد.
یعقوبی - دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه کشور، اظهار کرد: باید یکی از اهداف اصلی رسانه‌های انقلابی و ارزشی رصد کردن دشمن باشند تا بتوانند از همان راهی که دشمن می‌خواهد ما را به انحراف بکشاند، با او مقابله کنند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه دنیای مجازی، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های دیگر ابزارهایی است که دشمن با استفاده از آن پیام خود را به دنیا ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: واگرایی از ارزشهای دینی و همگرایی با ارزشهای غربی دو هدف اصلی رسانه‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به رسالت بسیج رسانه، گفت: بسیج رسانه باید بصیرت را در بین مردم گسترش دهد تا درد را بشناسند و درمان آن را تهیه کنند؛ زیرا دردشناسی نیمی از درمان است.

وی با تأکید بر اینکه ابتدا باید نقاط نفوذ و رخنه دشمنان را شناسایی کرده و سپس برای مقابله با آن اقدام شود، تصریح کرد: رسانه‌ها بایستی کانالهای ورودی دشمن را شناسایی کرده و سپس عملیات ضربه‌زننده دشمن را بر اساس همان کانالها اجرایی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه نباید هزینه‌ها و سرمایه انسانی و وقت خود را هدر دهیم، ادامه داد: اگر دردها و آسیبها را به‌خوبی شناسایی کنیم می‌توانیم از عهده درمان آنها برآییم.

وی با تأکید بر اینکه باید فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما می‌خواهیم سبک زندگی اسلامی داشته باشیم اساس کار بسیج رسانه قرار گیرد، تصریح کرد: این سازمان باید تلاش کند روحیه انقلابی، بسیجی و دفاع از ارزشها را زنده نگاه داشته و از نیروهای انقلابی، مؤمن و ارزشی دفاع و حمایت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: بسیج رسانه بازوی توانمندی برای فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی است تا روحیه جهادی و انقلابی در جامعه ما هم باقی مانده و هم تقویت شود.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر حاکم بودن روحیه بی‌تکلفی، کم‌هزینه‌ای و پرکاری در سازمان بسیج رسانه، افزود: پیامبر ما «قليل المؤنه و كثير المعونه» بود به این معنا که کم‌خرج و پرکار بود؛ ازاین‌رو ما هم باید سعی کنیم در زندگی و کار خود این‌گونه باشیم.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه باید با هزینه‌های اندک کارهای بزرگ کند؛ زیرا اگر با هزینه اندک کارهای بزرگی کردید هنر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر اعضای بسیج رسانه باید تلاش کنند فرزند زمان باشند؛ زیرا کسی که عالم به زمان باشد غافلگیر نمی‌شود و امروز روزی نیست که لحظه‌ای از زمان عقب بمانیم./9314/202/ب2

ارسال نظرات