۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۹۷۶۳۳
طی بیانیه ای؛

آیت الله قریشی حمایت خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه دعوت از مردم استان برای حضور پرشور در استقبال از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مصلی ارومیه، از این نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.
آیت الله قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان با صدور اطلاعیه ای از مردم آذربایجان خواست تا در استقبال از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به ارومیه، تبریز و اردبیل از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

آیت الله قریشی در این اطلاعیه که به صورت دست نوشته و به منظور اعلام حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی منتشر شده، آورده است:

بسمه تعالی

حفظ نظام از اوجب واجبات است                امام خمینی (ره)

ملت شریف آذربایجان غیور

با توجه به اینکه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در روز شنبه 23 اردیبهشت ماه میهمان خطه آذربایجان در اردبیل، تبریز و ارومیه خواهند بود و ایشان از نظر اینجانب اصلح می باشند. از همگان درخواست می کنم جهت استقبال از این سید بزرگوار از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

ان شاء الله مورد رضای پروردگار متعال و باعث حفظ و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردد.

من الله توفیق

سیدعلی اکبر قریشی

گفتنی است، حجت الاسلام سلامتی از مبلغان دینی شهر ارومیه نیز با صدور اطلاعیه ای از مردم برای حضور گسترده در مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که امشب در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود، دعوت کرده است./۹۳۶/۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات