۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۰۵۰۲۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رشد و توسعه کشور نیازمند مدیریت و تفکر جهادی است

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز کشورمان برای پیشرفت و توسعه نیازمند مدیریت جهادی، کار جهادی و تلاش مضاعف است، گفت: باید رویکرد جهادی در همه بخش های کشور نهادینه شود.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر با اشاره به این که شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان سرشار از معنویت و نور الهی است، گفت: باید تلاش کنیم از این ضیافت الهی توشه ای برای  آینده خود برداریم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که معنویت حاصل از ماه مبارک رمضان رفع کننده بسیاری از معضلات و مشکلات خواهد بود، افزود: باید از همه ظرفیت های معنوی این ماه به منظور درک حقیقی آن بهره گیریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که باید با دعا و نیایش درلحظه های معنوی ماه مبارک رمضان از رحمت الهی بهره مند شویم، تصریح کرد: کسی که نتواند در این شب ها از این فیض و رحمت الهی بهره مند شود خسران بسیاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان فرصت تزکیه نفس و پاک و مطهر شدن درون است، بیان داشت:  باید هر چه داریم به کار گیریم تا فاصله ها میان خود و خدای خود را به حداقل ها برسانیم.

امام جمعه قائمشهر همچنین با اشاره به فرا رسیدن شب های با فضیلت قدر خاطرنشان کرد: شب های قدر فرصت توبه و استغفار به درگاه احدیت و بازگشت دوباره به سفر الهی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تقدیر یک ساله انسان در این شب ها رقم می خورد، تصریح کرد: دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال بهترین راه درک حقیقت شب های با فضیلت قدر است که نباید از آن غافل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در مساجد همزمان با شب های قدر اشاره کرد و با بیان این که این حضور گسترده نشان دهنده روح پاک نسل جوان کشورمان است، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت ارزشمند در جهت تقویت معنویت و ارزش های دینی در جامعه به ویژه در میان نسل جوان بهره گیریم.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به مردم را بزرگترین و مهم ترین رسالت یک مدیر در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: یک مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از همه توان و ظرفیت خود در جهت رفع دغدغه های عمومی بهره گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ارزش خدمت به مردم هم ردیف با عبادت است، خاطرنشان کرد: اگر مدیری در کشورمان بخواهد بر خلاف رسالت اصلی خود که همان خدمت به مردم و انقلاب است گام بردارد این فرد شایسته مدیریت در کشورمان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که خدمت به مردم در هر عرصه ای مقدس است، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در طول دوران حیات بابرکت خود همواره دغدغه رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه را داشتند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهنده همان مسیر ارزشمند هستند.

نماینده مردم مازدران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه سخنرانی های خود بر ضرورت رفع مشکلات و دغدغه های عمومی تأکید دارند، گفت: امروز مسؤولان کشور باید همه توان خود را تنها برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

امام جمعه قائمشهر به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شب گذشته ایشان با مسؤولان و کارگزاران نظام اشاره کرد و با بیان این که رهبری در این دیدار بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی کشور از سوی دولت تأکید کردند، افزود: ایشان رسیدگی به وضع اقتصادی مردم و حل مشکلات موجود را وظیفه دولت و شخص رییس جمهور دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز یکی از مهم ترین خواسته های مردمی از مسؤولان به ویژه دولتمردان رفع مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی به ویژه بیکاری موجب بروز معضلات دیگر اجتماعی و فرهنگی در کشور می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مسؤولان در جهت حل مشکلات اقتصادی بیشتر به سخنان و تذکرات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند، افزود: مسأله اقتصاد مقاومتی که همواره از سوی مقام معظم رهبری تذکر داده می شود راه علاج رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که با اجرای صحیح و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان اقتصاد بیمار کشورمان را درمان کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اقتصاد این نامگذاری رسالت دولت را دو چندان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی کشور را از هر گونه وابستگی به بیرون رهایی خواهد داد، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشورمان را در مسیر پیشرفت سوق دهیم و با نگاه به بیرون نمی توان کشور را اداره کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ظرفیت های ارزشمندی در بخش های مختلف کشورمان وجود دارد که باید شناسایی و احیاء شود، تصریح کرد: در صورت بهره گیری از این پتانسیل های بالقوه به حتم شاهد پیشرفت و تعالی کشورمان در عرصه های مختلف خواهیم بود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز کشورمان برای پیشرفت و توسعه نیازمند مدیریت جهادی، کارجهادی و تلاش مضاعف است، خاطرنشان کرد: باید رویکرد جهادی در همه بخش های کشور نهادینه شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انگیزه جهادی می‌تواند از حداقل امکانات، حداکثر بهره‌برداری را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: اگر مدیری این کار را انجام دهد اجرش نزد خداوند مضاعف است./۲۰۳/۹۵۰/ب۱

ارسال نظرات