۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۲۱۶۵۸
وزیر دفاع:

اظهارنظر آمریکایی ها مبنی بر بازدید از تأسیسات نظامی ایران بی اهمیت است

امیر سرتیپ حاتمی در مورد اظهارنظر آمریکایی ها مبنی بر بازدید از تأسیسات نظامی ایران، گفت: آنها تنها یک حرفی را زده اند که اصلا قابل اهمیت نیست،
حاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه امروز جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با این موضوع که به بازنشسگان کشوری ماشین های اقساطی پرداخت می شود و آیا این طرح برای بازنشستگان لشگری نیز قابل اجرا است، گفت: بنده در این رابطه اطلاعاتی ندارم اما بازنشستکان لشگری و کشوری شرایط شان متفاوت است.

وی در مورد اظهارنظر آمریکایی ها مبنی بر بازدید از تأسیسات نظامی ایران، یادآور شد: آنها تنها یک حرفی را زده اند که اصلا قابل اهمیت نیست، اینکه هر کسی در دنیا حرف بزند ما نباید در مقابل او حرف بزنیم زیرا این سخنان تنها یک ادعا است و اهمیتی برای آن قائل نیستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رابطه با الحاق زیردریایی فاتح به نیروی دریایی، تأکید کرد: این امر به لطف خدا در زمان مقرر انجام خواهد شد، البته زمان آن خیلی دیر نیست و به زودی این کار را انجام می دهیم، تاریخ دقیقی برای آن نمی توانم اعلام کنم زیرا این زیردریایی در حال تست شدن است و منتتظر نتیجه آزمایشات هستیم.

امیر سرتیپ حاتمی در زمینه الحاق ناوچه موشک انداز سپر به نیروی دریایی هم اظهار کرد: از شما درخواست دارم که زودتر از موعد مقرر به سراغ این موضوع نرویم و روز الحاق را اعلام خواهیم کرد.

وی در اعلام خبر ویژه ای به مناسبت هفته دولت هم تاکید کرد: کار دولت تازه آغاز شده است و از این رو خبر ویژه ای هم نداریم، امروز کار دولت تازه آغاز و در ورال عادی آن افتاده است و در جلسات مباحث خوبی مطرح شده است که در روزهای آتی سخنگوی دولت آن را اعلام خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره رمز قدرت دفاعی کشور و برنامه ها پیرامون این امر، اضافه کرد: قدرت مردم در کشور ما همانند برخی از موارد در دفاع از کشور دخیل است، به این معنا که قدرت دفاعی ما بر پایه حمایت و پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح است، در این میان ابزار و امکانات مورد نیاز این دفاع را ما باید تامین کنیم که در این راستا برنامه هایی پیش بینی شده است تا نیازهای نیروهای مسلح برطرف شود.

امیر سرتیپ حاتمی در مورد مشکلات به وجود آمده در پرداخت حقوق نیروهای مسلح، گفت: یک اختلاف محاسباتی بین سازمان برنامه بودجه و نیروهای مسلح به وجود آمد که در جلسه ای که روز گذشته برپا شد این موضوع حل شد، البته کارگروهی ایجاد شد که به طور کلی موضوع را بررسی کند و پیش بینی های لازم را انجام دهد تا مجددا با این مشکلات رو به رو نشویم./۸۱۶/۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات