۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۲۳۳۶۶
امام جمعه سوسنگرد:

گرامیداشت عید غدیر، بیعت مجدد با ولایت امیرمؤمنان است

امام جمعه سوسنگرد گفت: احیا و بازسازی واقعه غدیر، اعلام بیعت مجدد با امیرمؤمنان و برائت از کفار و مشرکان به ویژه فرقه ضاله وهابیت است.
غدیریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه شهرستان سوسنگرد، شامگاه گذشته در دیدار سادات و بزرگان شهرستان با تبریک فرا رسیدن عید ولایت و امامت نخستین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت مولی الموحدین و امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(ع) گفت: از همه سادات بزرگوار و ارجمند این شهرستان برای شرکت در مراسم باشکوه بازسازی واقعه غدیر دعوت می کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوسنگرد با اشاره به اهمیت عید سعید غدیر در بین شیعیان جهان از همه سادات درخواست کرد که در مراسم بازسازی و جشن باشکوه عید غدیر با شال یا چفیه سبز که نماد سادات است، شرکت کنند.

امام جمعه سوسنگرد از همه اقشار مختلف و عموم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان برای اعلام بیعت مجدد با امیرمؤمنان و برائت از کفار و مشرکان به ویژه فرقه ضاله وهابیت درخواست کرد تا پرچم و بیرق امام علی(ع) که نماد ولایت و امامت است را بر سر درب منازل خود نصب کنند.

حجت الاسلام شمیل پور ادامه داد: احیا و بازسازی واقعه غدیر و نصب پرچم و بیرق بر سر درب منازل سبب می شود که همه برنامه ها و نقشه های شوم و پلید دشمنان علیه نظام و دین و مذهب برملا شود.

وی در پایان از تلاش و همکاری تنگاتنگ همه مسؤولان که درجلسات ستاد غدیر شهرستان شرکت کردند به ویژه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دشت آزادگان تقدیر و تشکر کرد./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات