۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۳۹۲۵۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

امکانات شهری به‌صورت عادلانه در مناطق مختلف تقسیم شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید امکانات شهری به طور عادلانه بین نقاط مختلف تقسیم شود تا همه به طور یکسان از آنها بهره‌مند شوند.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شهردار جدید بجنورد، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم باید در حد گسترده و باکیفیت و سرعت عمل مناسب صورت بگیرد.

وی خطاب به شهردار با تأکید بر اینکه تجربه را پشتوانه کارها قرار دهید و چهره شهر را با همت مضاعف بسازید، اضافه کرد: شهرداری شغل بسیار سختی است؛ چون در مرئی و منظر عموم مردم بوده و همه کارها و اقدامات شما را مردم می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: بافت‌های فرسوده شهر باید مورد عنایت بیشتری قرار گیرد تا زمینه‌های عمران و سازندگی شهر با توفیق بیشتری همراه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: باید امکانات شهری به طور عادلانه بین نقاط مختلف تقسیم شود تا همه به طور یکسان از آنها بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: متأسفانه مخروبه‌های حاشیه شهر به مراکز فساد تبدیل می‌شوند؛ ازاین‌رو باید برنامه‌ریزی شود تا از آسیب‌هایی که این نقاط را تهدید می‌کند پیشگیری کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: ورودی شهر پیشانی شهر بوده و نشان‌دهنده فرهنگ آن است؛ به همین دلیل با توجه به فرمایشاتی که رهبری در مورد این استان داشتند باید به ورودی شهر بیشتر رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: شهرداران و اعضای شورای شهر باید در کوچه‌ها و محل‌های مختلف حضور پیدا کنند و از نزدیک مشکلات آنها را احصا و برطرف کنند.

وی خطاب به متولیان شهری گفت: در بین مردم باشید و برای رفع مشکلات به آنها نوید و امیدواری واقعی بدهید و در اسرع وقت مشکلات را بررسی و رفع کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه باید محله‌هایی که به چشم نمی‌آیند را ببینید و رسیدگی کنید، اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری مرکز استان به نام باب الرضا باید مبلمان شهری به‌گونه‌ای که زیبنده این نام باشد، چیدمان شود.

وی تصریح کرد: خدماتی را ارائه کنید که زمینه‌های ماندن زائران حرم مطهر رضوی در این شهر ایجاد شود./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات