۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۵۱۹۷۸
در ۳۱ استان کشور؛

یازدهمین دوره همایش بین المللی پژوهش های قرآنی برگزار می شود

دبیر یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی گفت: یازدهمین دوره همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در ۳۱ استان کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.
مجتبی نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مجتبی نوروزی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد در نشست خبری تشریح برنامه های یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی امروز دوم بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 22 دانشکده تربیت مدرس در شهرهای مختلف وجود دارد که از لحاظ اجرایی وابسته به اوقاف و در عین حال زیر نظر وزارت علوم و سازمان سنجش است.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشکده در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی پیوسته و ارشد و دکترا فعالیت می کنند، افزود: 530 دانشجودر مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول هستند که از این تعداد 300 نفر در مقطع کارشناسی و 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

دبیر یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با بیان اینکه برای دور یازدهم، مرحله استانی این همایش نیز برگزار می شود، اظهار کرد: موضوع همایش یازدهم قرآن کریم و استکبار ستیزی است.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ترویج آموزه های قرآنی و تبدیل مفاهیم قرآنی به گفتمان عمومی جامعه است، تصریح کرد: در واقع پژوهش های این همایش با بهره گیری از تحقیقات محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه است.

نوروزی با اشاره به این مطلب که تاکنون همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در 10 دوره به ‌صورت متمرکز در تهران و قم برگزار شده و امسال یازدهمین دوره آن با محوریت قرآن کریم و استکبار ستیزی در 31 استان کشور برگزار می‌شود، بیان داشت: این همایش در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

دبیر همایش بین المللی پژوهش های قرآنی تصریح کرد: همایش استانی 22 فروردین ماه سال 97 در مشهد و همایش ملی آن هفت روز بعد و در 29 فرودین ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود و حضور در این همایش برای شرکت‌کنندگان رایگان بوده و مقالات برتر و برگزیده در قالب کتابی به چاپ رسیده و صاحبان این آثار با اهدای هدایایی ارزنده تقدیر به عمل می‌آید.

وی تاکید کرد: مهلت ارسال مقالات تا آخر بهمن ماه بوده که تا 20 اسفند ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان آثار خود از طریق سایت: www.iqro.ir ارسال کنند و تلفن‌های دبیرخانه استانی در مشهد 05138449600 و 05138449700 و دبیرخانه استانی در قم 02537604070 است./۹۳۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حح
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
لطفا فیلم همایش را در سایت بگذاریدممنون
1
0