۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲
کد خبر: ۵۵۳۶۲۴
حجت الاسلام مصلحی:

دشمن در پی نفوذ در حوزه برای ایجاد "آنتی تز انقلاب اسلامی" از قم است

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به سرمایه گذاری ویژه دشمن بر نفوذ گفت: امام راحل بر اساس مأموریت های خود تز انقلاب را از قم پایه گذاری کردند و دشمن درصدد است که آنتی تز انقلاب را با نفوذ از قم آغاز کند.
حجت الاسلام مصلحی در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات شنبه شب در نشست بصیرتی دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با اشاره به مأموریت های حضرت امام در انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام می فرماید سه مأموریت برای خود در نظر گرفته بودند که یکی تشکیل حکومت اسلامی در ایران است.

وی افزود: البته دشمن تمام توان خود را به کار می گیرد تا حکومت اسلامی به نتیجه نرسید چون به نتیجه رسیدن آن برابر با نابودی استکبار است، در حال حاضر که در این مسیر هستیم نابودی استکبار در حال اتفاق افتادن است.

تشریح ۵ برنامه جدی دشمن برای ضربه به انقلاب با سرمایه گذاری های سنگین

وزیر سابق اطلاعات مأموریت دیگر حضرت امام را بیداری مسلمین در دنیای اسلام دانست و اظهار داشت: نمونه این بیداری در عراق، سوریه، یمن، بحرین و کشورهای دیگر است که البته هزینه دارد و چیزی نیست که به راحتی به دست آید.

وی ادامه داد: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد با هزینه های بسیار بوده و در هر زمینه ای که نیاز به موفقیت باشد باید هزینه پرداخت شود و بدون هزینه نمی شود، مأموریت دیگر بنیانگذار انقلاب نیز زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) است؛ امام این مأموریت را طراحی کردند که امروز با رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به پیش می رود و در این مسیر دشمن و استکبار آرام ننشسته است و طراحی های بسیاری دارد.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که دشمن برای مقابله با انقلاب 5 برنامه طراحی کرده و به صورت سنگین بر آن ها سرمایه گذاری کرده است، ابراز داشت: در ابعاد گوناگون امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و ابعاد دیگر دشمنان طراحی های دارد تا اجازه ندهد مأموریت های امام جامه عمل بپوشد چرا که انقلاب اسلامی هستی استکبار را هدف قرار داده است.

وی عنوان کرد: امروز اندیشمندان اروپایی وآمریکایی با وجود اسلام هراسی های سنگینی که در دنیا به راه انداختند وقتی به قرآن مراجعه می کنند می گویند این کتاب راه های خروج از بن بست را به انسان نشان می دهد، امروز غرب در مسائل تربیتی، فرهنگی و اقتصادی در بن بست است.

تلاش دشمنان و نفوذی ها برای ناکارآمد نشان دادن دین در جامعه جهت حاکم کردن سکولاریسم بر کشور

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا نیز به وجود این بن بست ها اعتراف کرده است، امرو استکبار در حال فروپاشی است؛ 14 میلیون مقاله درباره فروپاشی آمریکا و استکبار نوشته شده که اثر هیأت علمی های آمریکایی است، این مقاله ها تأکید می کنند که انقلاب اسلامی ایران آمریکا را در معرض فروپاشی قرار داده است.

وی اضافه کرد: نخستین برنامه مستکبران تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دین در جامعه است، در حال حاضر در داخل کشور نیز عده ای با نفوذ دقیقا می خواهند این حرف را به کرسی بنشانند و بگویند دین نمی تواند جامعه را اداره کند تا سکولاریسم را در کشور حاکم کنند از این رو کوتاه می آیند و مقاومت دین را مبنا قرار نمی دهند و با مسائلی مانند اقتصاد مقاومتی بازی می کنند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که کسانی که آمریکا را کدخدا می دانند امروز علیه آن صحبت می کنند، گفت: آیا این رفتار واقعی است؟ دقیقا به آمریکایی ها می گویند تمام تلاش ما این است که جمهوری اسلامی را به دنیای لیبرال و سکولاریسم و بی دینی وصل کنیم و شما چرا دراین مسیر مشکل ایجاد می کنید، چنین دعوایی دارند و الا بحث مقابله با استکبار نیست.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که امروزه از سوی برخی دنبال می شود فریب افکار عمومی است، برخی می خواهند با fatf و 2030 جمهوری اسلامی را به فضای بی دینی وصل کنند؛ دشمن برای ناراکامد نشان دادن دین به صورت سنگین برنامه ریزی و هزینه کرده است، اگر دشمنان داعش را به وجود آورده و تمام هستی خود را پای کار می آورند در همین راستا است.

تقویت نخبگان غرب گرا برای ادغام جمهوری اسلامی در نظام سرمایه داری

وزیر سابق اطلاعات بسترسازی برای پذیرش نسخه های بیرونی و غیر بومی را از دیگر برنامه های دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: این کار برای این است تا بگویند نظام اسلامی کارآمدی ندارد و باید طرح های بیرونی اجرا شود، رهبر انقلاب فریاد می زنند که باید بر داخل تکیه کرد اما عده ای توجه ندارند، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برنامه ای است که تمام طراحی های دشمن را خنثی می کند، برخی تصور می کنند این سیاست ها عملی نیست اما کارهای سنگین علمی بر آن صورت گرفته و تمام ابعاد داخلی و طرحی های دشمن پیش بینی و سپس طراحی شده است.

وی ادامه داد: برخی با اقتصاد مقاومتی که نسخه ای شفابخش است بازی می کنند اما وقتی بحث نسخه های بیرونی می شود تمام تلاش خود را برای اجرای آن به کار می گیرند، اینگونه نیست که نتوان مشکلات کشور را حل کرد بلکه باید با اقتصاد مقاومتی شرایط را سامان داد، اقتصاد مقاومتی یعنی این که در اقتصاد در جنگ قرار داریم و متناسب با موقعیت اقتصادی باید لباس رزم پوشید و با پشت میز نشینی و ریاست کردن نمی شود کار کرد.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که یکی از اقدامات در زمینه بسترسازی تلاش برای ادغام جمهوری اسلامی در نظام سرمایه داری است، ابراز داشت: برنامه دیگر تقویت نخبگان غرب گرا در ایران است،  تلاش برای منزوی کردن و به حاشیه بردن نخبگان و نیروهای اصیل انقلابی نیز در این راستا تعریف می شود.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمان آتش به اختیار دادند چون می دانستند که می خواهند نیروهای انقلابی را از میدان به در کنند، بصیرت افزایی، کارهای فرهنگی و تبیین اهداف دشمن و نفوذی های داخلی باید در دستور کار باشد.

دشمن در پی نفوذ در حوزه برای ایجاد آنتی تز انقلاب اسلامی از قم است

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: دشمن سرمایه گذاری ویژه ای بر نفوذ کرده و رهبر انقلاب بارها نسبت به این مسأله هشدار داده اند، امام راحل بر اساس مأموریت های خود تز انقلاب را از قم پایه گذاری کرد و دشمن درصدد است که آنتی تز انقلاب را با نفوذ از قم آغاز کند، CIA بعد از فتنه 88 گزارشی می دهد که «اشتباه ما این بود که بعد از انقلاب تمام تلاش برای نفوذ را بر دانشگاه ها گذاشتیم و از حوزه غافل شدیم و باید بر حوزه سرمایه گذاری کنیم.»

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب چندی پیش فرمودند که سابقا یک افسر انگلیسی در بیت مرجعی انسانی مورد اعتماد و امین بوده است، آیا می توان پذیرفت که سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان بر حوزه ها سرمایه گذاری نکنند؟ دشمن امروز سرمایه گذاری ویژه ای کرده تا آنتی تز انقلاب را با نفوذ ایجاد کند.

روایت هایی عینی از پرونده های نفوذ در شخصیت ها با روش های گوناگون

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که در نفوذ با برنامه ریزی پیچیده در کنار شخصیت ها، افرادی قرار داده می شوند، گفت: زمانی که در وزارت بودم پرونده ای داشتیم که دستگاه جاسوسی انگلیس فردی را برای نفوذ در شخصیتی به کار گرفته بود و کاری می کرد تا افراد لایق و با عرضه وارد کار نشود.

وی افزود: پرونده ای دیگری در زمینه نفوذ وجود داشت که با 10 واسطه کاری کرده بودند تا بین دو نفر ازدواجی صورت گیرد تا از طریق آن به نتیجه ای که می خواهند برسند، متنظری کسی بود که در تلاش برای پیروزی انقلاب کم نگذاشت و زندان ها متحمل شد و بعد از انقلاب تا قائم مقامی رهبری بالا رفت که دشمن یک مهدی هاشمی کنار او گذاشت.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این که رای ادغام جمهوری اسلامی در نظام سرمایه داری از طریق نخبگان غرب زده اقدام می شود، اظهار داشت: در دوران اصلاحات عده ای به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و هنوز هم هستند، عده ای را از داخل برای دکترا گرفتن به اروپا و آمریکا فرستادند تا بعد برگردند و خواسته آنان را دنبال کنند.

ایجاد شکاف بین مستضعفان و حاکمیت برنامه جدید استکبار برای مقابله با انقلاب

وی برنامه سوم دشمن را ایجاد مانع برای بازتاب و صدور انقلاب و جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: ناآرامی های اخیر در همین راستا بود، آمریکایی ها و نوکران آن ها دیدند که داعش به دست مقاومت و انقلاب نابوده شده است، متأسفانه برخی در داخل با دشمنان همراهی و تحلیل آن ها را قبول کردند، فتح حلب مانند فتح خرمشهر امداد الهی بود و همان کسانی که حاضر نبودند با بشار تماس بگیرند سراغ احوال پرسی با او رفتند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که برنامه دیگر دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است، ابراز داشت: امروزه برخی بحث نقد و اعتراض را مطرح می کنند آیا نیت خیر دارند؟ آیا حاضر به پذیرش نقد هستند یا می خواهند بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند؟ مهم ترین چیزی که دنبال می شود شکاف مستضعفان با حاکمیت است.

وی عنوان کرد: جمع بندی دیگر دشمن بعد از فتنه 88 این بود که نتوانستند افراد متوسط به پایین را وارد کار کنند از این رو طراحی می کنند تا این کار را انجام دهند و برنامه نفوذ امروز در همین راستا است، چند ماه پیش فردی نفوذی با ارتباط با افراد و نهادهای مختلف اقدام به جمع آوری اطلاعات افراد نیازمند و مستضعف با عنوان هماهنگی برای کمک به نیازمندان می کرد، در فتنه اخیر درصدد بودند افراد پابرهنه را وارد کار کنند اما شکست خوردند.

وزیر سابق اطلاعات از تضعیف قدرت ملی و ساخت مستحکم درونی نظام به عنوان برنامه و هدف پنجم دشمن نام برد و خاطرنشان کرد: عقبه تمام حرکت های ملی رهبر انقلاب هستند که با برنامه ریزی دقیق انقلاب را به پیش می برند.

وی اضافه کرد: مدیریت انقلاب کار ساده ای نیست و در راستای رسالت انبیا به شمار می رود، همانگونه که امروز عده ای دنبال اروپا و آمریکا هستند در زمان پیامبر نیز عده ای به دنبال یهود و نصارا بودند؛ انقلاب روز به روز جلوتر می رود و پیشرفت می کند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را بر مسأله اقتصاد گذاشته و می خواهد کشور را در این عرصه زمین بزند، جمع بندی دشمن این است که تنها از طریق اقتصاد می توانند ایران را زمین گیر کنند اما کور خواندند، اغتشاشات اخیر را راه انداختند تا موفقیت های بین المللی ایران را از بین ببرند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که امروز به بصیرت و مقاومت در همه عرصه ها نیاز داریم، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب بارها بر اجرای اقتصاد مقاومتی تأکید می کنند برای  این است که تنها اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را نجات دهد و نیروهای ارزشی باید فکر کنند تا در زمینه اقتصاد کاری صورت گیرد.

وی افزود: مسؤولان نیز باید در این راستا عمل کنند و بدانند زمان مدام سؤال کردن تمام شده و وقت پاسخگویی است، امروز دیگر دو قطبی درست کردن در کشور جواب نمی دهد، امروز آنچه که دشمن را به زانو در آورده وحدت مردم و نیروهای انقلاب است./1323/

ارسال نظرات