۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۶۸۳۸۲
حجت الاسلام هاشمی:

مراکز حوزوی کارگروه های عملیاتی تشکیل دهند

مدیر روابط عمومی جمکران با اشاره به اهمیت هم اندیشی مراکز دینی و حوزوی گفت: این گونه برنامه ها باید از جلسات صرف وارد فاز اجرایی شود.
حجت الاسلام هاشمی مسئول روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران | نشست هم اندیشی و ضیافت افطاری مراکز حوزوی در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در نشست هم اندیشی مراکز حوزوی و ضیافت افطاری که در خبرگزاری رسا برگزار شد، از خبرگزاری رسا برای تدبیر برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی بین مراکز و نهادهای حوزوی و دینی تقدیر کرد.

وی با اشاره به بازدید سال گذشته حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران از خبرگزاری رسا افزود: بعد از بازدید از خبرگزاری رسا حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تعابیری به کار می بردند که نشان از به وجدآمدن و شگفتی از فعالیت های خبرگزاری رسا حکایت داشت و گفتند که چرا به این مجموعه پرداخته نمی شود.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران هم افزایی بین مراکز دینی و حوزوی را در شرایط امروز امری بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: متأسفانه نیروها و مراکز دغدغه مندی حوزوی و دینی خیلی هم افزایی ندارند و کار گروهی مناسبی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: اینگونه برنامه ها باید از جلسات صرف وارد فاز اجرایی شود یعنی به جای برگزاری نشست ها باید کارگروه هایی تعیین شود تا موارد با به صورت مصداقی پیگیری و اجرایی کنند.

حجت الاسلام هاشمی ابراز داشت: در فضای رسانه ای تیم هایی با همفکری و به صورت گروهی علیه انقلاب و شخصیت های انقلابی فعالیت می کنند، استراتژی این گروه ها علیه ایران اسلامی این است که که مردم را ناراضی کنند، دولت ناکارآمد روی کار باشد و اپوزیسیون را تقویت کنند تا موجی از نامیدی را در بین مردم تزریق کنند.

وی عنوان کرد: مراکز حوزوی و دینی باید با اینگونه ترفندها و هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی مقابله کنند و برای آن برنامه داشته باشند./1323/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات