۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۶۹۹۹۹
حجت الاسلام محمودی خبر داد؛

بهره مندی بیش از ۲۰۰ جوان و نوجوان از کلاس های اوقات فراغت

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اشاره به برپایی پایگاه های اوقات فراغت و حضور مبلغان در این پایگاه ها، گفت: بیش از ۲۰۰ جوان و نوجوان در این کلاس ها شرکت دارند.
اوقات فراغت

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای پر کردن بخشی از اوقات فراغت جوانان در سنین مختلف این اداره اقدام به برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی کرده است و با استقبال خوب جوانان و نوجوانان همراه بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از طرح اوقات فراغت بهره مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: شرکت ‌کنندگان در این کلاس‌ها با احکام شرعی و دینی، معارف اسلامی، اخلاق اسلامی و قرائت قرآن مجید به ویژه حفظ قرآن آشنا می شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه اوقات فراغت مکمل درس های اصلی دانش آموزان است، عنوان داشت: هدف از اجرای طرح اوقات فراغت، مصون سازی دانش آموزان از آسیب ها و خطرات اجتماعی است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز در ادامه کم کردن فاصله دانش آموزان در ایام تابستان با دروس آموزشی و تربیتی مدارس را از دیگر اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت عنوان کرد.

وی در ادامه کلاس های طرح اوقات فراغت را فرصت مناسبی برای تقویت آموزه های دینی برای دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: کلاس های این شهرستان در قالب پایگاه های اوقات فراغت تابستانه با طرح های تربیت مؤذن، مکبر، تربیت مجری، هسته های فرهنگی جوان، آموزش قرآن در مساجد و مکان های تبلیغی با حضور روحانیان و مبلغان در حال برگزاری است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در پایان یادآور شد: این فعالیت ها در چهار پایگاه هسته فرهنگی در سطوح یک تا سه در این شهرستان است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات