۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۷۰۲۳۷
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

تزریق امید به جامعه مهمترین رسالت امروز مسؤولان است

حجت الاسلام احمدی پمپاژ امید به جامعه را مهمترین رسالت مسؤولان دانست و گفت: تا زمانی که نتوانیم در بخش هایی از مدل مدیریتی خود تجدید نظر کنیم و بسیاری از عرصه ها را برای حضور مدیران جهادی و جوانان پرشور و نشاط و باانگیزه و باتدبیر فراهم نکنیم، مشکلات ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه در ماه های گذشته رهبر معظم انقلاب به صراحت از جنگ دشمن علیه ملت ایران در سه جبهه سخن به میان آورده اند، گفت: اکنون که رهبری به ترسیم ابعاد و گستره این جنگ همه جانبه همت گمارده اند، اینکه بسیاری از مسؤولان و رسانه های داخلی در تشریح این جنگ همه جانبه سکوت و جانب احتیاط را در پیش گرفته اند، جای سؤال و تأسف دارد.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه برای طی کردن مسیر مقابله با دشمن نمی توان سرمایه اصلی نظام یعنی مردم هوشیار و غیرتمند ایران اسلامی را کنار گذاشت، خاطرنشان کرد: مسؤولان بدانند باید صادقانه، شفاف و هوشمندانه با ملت خود سخن بگویند و از آنها برای حضور مؤثر در این صحنه نبرد همه جانبه و سخت کمک بگیرند وگرنه اسیر شگردهای دشمن خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کلید واژه های حکیمانه رهبری در ماه های اخیر این بود که «اگر ملت به صحنه بیاید، مشکل لاینحل در کشور نداریم»، اظهار کرد: امروز کشور نیازمند یک برجام داخلی است یعنی برنامه جامع اقدام مشترک ملت و دولت برای حل مشکلات کشور و این محقق نمی شود مگر آن که همه وارد میدان عمل شوند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه نگاه به داخل حلال مشکلات امروز کشور است، تصریح کرد: باید به جای آنکه چشم به خارجی ها برای حل مشکلات کشور داشته باشیم از سرمایه اصلی ملت ایران برای عبور از مشکلات فرارو بهره مند شویم و این نیاز امروز کشور است.

این مقام مسؤول با اشاره به عملیات روانی دشمن در شرایط کنونی جامعه ابراز کرد: عملیات روانی دشمن بر محور سیاه نمایی، ناامیدی نسبت به آینده، ناکارآمدی نظام اسلامی، فساد و تبعیض، رانت خواهی، شیوع فقر و محرومیت و جنگ هراسی در افکار عمومی انجام می شود و متأسفانه با توفیقاتی همراه بوده به گونه ای که در برخی اقشار جامعه نگرانی از اوضاع فعلی و آینده کشور محسوس و در اظهارنظرهای آنها مشاهده می شود.

امام جمعه فرخشهر با بیان اینکه مهمترین سیاست امروز دشمن این است که مشکلات کشور را به بحران تبدیل کند، افزود: یکی از راه های مهار نوسانات و التهاب های اقتصادی، مبارزه قاطع با فعالیت های سوداگرانه و اخلال گرانه در اقتصاد کشور است که متأسفانه تا کنون با جدیت پیگیری نشده است.

حجت الاسلام احمدی، ترمیم و تغییر در کابینه به ویژه در تیم اقتصادی دولت را ضروری و لازم دانست و ادامه داد: نباید اجازه دهیم گسل های قومی، مذهبی و منطقه ای به بهانه هایی چون آب، تقسیمات جغرافیایی، بیکاری و خشکسالی فعال شود؛ از همین روست که رهبر معظم انقلاب در هفته های اخیر به دفعات از ضرورت استحکام هر چه بیشتر انسجام اجتماعی و ملی سخن می گویند و این یک امر حیاتی است.

وی، پمپاژ امید به جامعه را مهمترین رسالت امروز مسؤولان و دلسوزان نظام دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که نتوانیم در بخش هایی از مدل مدیریتی خود تجدید نظر کنیم و بسیاری از عرصه ها را برای حضور مدیران جهادی و جوانان پرشور و نشاط و باانگیزه و باتدبیر فراهم نکنیم، این مشکلات ادامه خواهد داشت و دشمن را در تکمیل پازل خود یاری خواهیم کرد./9457/ت303/ب1

ارسال نظرات