۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۷۰۶۷۴
آیت‌الله ممدوحی:

رهبر انقلاب با مدیریت عالی نظام را از بحران ها به سلامت عبور داده اند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب را در سال‌های گذشته به سلامت در فراز و نشیب عالی هدایت کردند و الان به ساحل مطمئنی رسانده‌اند که دشمنان جرأت نمی‌کنند که به طرف ما بیایند.
ممدوحی

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره مدیریت بحران‌های گذشته رهبر معظم انقلاب در تصدی رهبری نظام جمهوری اسلامی گفت: در سال‌های گذشته بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و رهبر معظم انقلاب در زمانی که بحران‌ها در نشیب یا در فراز بودند ناخدایی خیلی عالی انجام دادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب را در سال‌های گذشته به سلامت در فراز و نشیب عالی هدایت کردند و الان به ساحل مطمئنی رسانده‌اند که دشمنان جرأت نمی‌کنند که به طرف ما بیایند.

وی با اشاره به گرانی‌ها، اختلاس‌ها، فتنه‌ها، حرکات ضد انقلاب، تبلیغات جهانی علیه جمهوری اسلامی گفت: عده‌ای که در داخل تاریک فکر هستند و با نام روشن‌فکر از آن‌ها یاد می‌شود و شاید اقدامات خرابکارانه‌ای هم داشته‌اند از تهدیداتی بوده است که جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته تجربه کرده است.

آیت‌الله ممدوحی افزود: همه این مسائل را ایشان به خوبی پشت سر گذاشته است و اکنون به یک وضعیت خیلی مطمئن و صحیحی دست یافته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره صفات و خصوصیات اخلاقی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان دوراندیش‌اند، کم صحبت می‌کنند، وقتی صحبت می‌کنند حرف‌های به جا می‌زنند؛ هرگز کلامی ندارند که دشمن از آن سوژه‌ای به دست آورد؛ ایشان با خدا رابطه دارند و این رابطه الهی هم در کج و قوس‌ها دستگیر ایشان است./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات