۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۷۶۲۳۲
به همت حوزه علمیه امام جواد؛

شبیه سازی واقعه غدیر در منطقه محروم ملاشیه انجام شد

مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز از شبیه سازی واقعه غدیر در منطقه محروم ملاشیه خبر داد.
حجت الاسلام احمد سواری، مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز،

حجت الاسلام احمد سواری، مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از شبیه سازی واقعه غدیر در منطقه محروم ملاشیه خبر داد و گفت: این مراسم پیش از ظهر امروز به همت روحانیت و حوزه امام جواد(ع) و با استقبال بی نظیر مردم منطقه برگزار شد و در پایان مراسم نیز حضار بیعت دوباره ای با امیرمؤمنان انجام و بر پیروی از ولایت اهل بیت(ع) تأکید کردند.

مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز با اشاره به اینکه ۷ سال پیش برای تبلیغ ماه محرم از سوی معاونت تبلیغ استان به ملاشیه اعزام شده است، افزود: بازه زمانی تبلیغی در ملاشیه تا پایان ماه محرم بود اما با مشاهده نیازها تصمیم به ماندن تا پایان صفر کرده و از آن روز تاکنون به عنوان روحانی مستقر در این منظقه محروم به خدمت رسانی مشغول هستیم.

این روحانی مستقر در ملاشیه با تأکید بر اینکه به دنبال احیای همه مناسبت های مذهبی در منطقه هستیم، اظهار داشت: مهمترین برنامه های دینی ما در منطقه توجه به عید غدیر، ایام فاطمیه و پیاده روی اربعین است.

امام جماعت مسجد الرسول ملاشیه با اشاره به اینکه برنامه های مرتبط با دهه ولایت به مدت ۷ سال در منطقه محروم ملاشیه برگزار می شود، تصریح کرد: به مدت ۳ سال است که شبیه سازی واقعه غدیر انجام می شود و امسال نیز با حضور ۲ هزار نفر شاهد شبیه سازی واقعه بودیم البته در طول دهه ولایت نیز جشن ها، ایستگاه های صلواتی و طرح ضیافت علوی با محوریت مسجد نور برپا داشته شد.

حجت الاسلام سواری دعوت از گروه نمایش، مستندسازی واقعه و پخش مستندات مربوط به غدیر از کتب اهل سنت را مهمترین اقدمات حوزه امام جواد(ع) در بازسازی واقعه غدیر برشمرد و گفت: پیام حضور مردم ملاشیه در جشن های دهه ولایت همانا هماهنگی و یکپارچگی مؤمنان، ولایت مداری و ولایت پذیری است./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات