۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۷۶۸۷۴
عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی:

هدف دشمن از اعمال فشار بر ملت براندازی حکومت است

ابدالی محمدی گفت: هدف دشمنان، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و این چیزی است که مشاور امنیت ملی آمریکا صریحا اعلام کرد که جمهوری اسلامی نباید جشن چهل‌سالگی خود را ببیند.
ابدالی محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اکبر ابدالی محمدی عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در همایش تبلیغی میثم تمار که عصر امروز در سالن همایش‌ مؤسسه امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به بحران اقتصادی حاکم بر کشور اظهار داشت: به نظر شرایط  سال جاری کشور فراتر از یک جنگ اقتصادی است، به طوری که یک فتنه اقتصادی با لایه‌های متفاوت در کشور ایجاد شده است.

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر راه امام راحل سهوا یا عمدا به فراموشی سپرده شود، کشور سیلی آن را خواهد خورد.

وی ادامه داد: با وجود کاستی‌هایی دولت در امور مدیریتی و اجرایی، اقشار مختلف جامعه نیز دارای وظایفی هستند و بایستی کم‌کاری خود را در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی و دیگر مسائل پذیرفته و جبران کنند.

ابدالی محمدی با اشاره به نقشه دشمن از اعمال فشار بر جمهوری اسلامی بیان کرد: هدف دشمنان، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و این چیزی است که مشاور امنیت ملی آمریکا صریحا اعلام کرد که جمهوری اسلامی نباید جشن چهل‌سالگی خود را ببیند.

وی با بیان این‌که کشور ایران حتی بدون وجود نظام جمهوری اسلامی نیز برای اسرائیل تهدید محسوب می‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی امنیت خود را در برابر کشوری با بیش از 15 میلیون جمعیت، درخطر می‌بیند، از این رو به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه این کشور است.

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از ده سال گذشته تاکنون نسبت به جنگ اقتصادی به مردم و مسئولان وقت هشدارهای زیادی داده و فرمودند، جنگ اقتصادی با ابزارهای بسیار خطرناکی به ما حمله می‌کند که نیازمند همت و بصیرت بالاتری از سوی ملت ایران برای مقابله با آن است.

ابدالی محمدی عنوان کرد: سه ابزار مهمی که دشمن در جنگ اقتصادی، تحریم، نفوذ اقتصادی و عملیات روانی است، طبق آمار مؤسسات معتبر آمریکایی، تحریم‌ها به دلیل زمان بر بودن، در بالاترین حالت تنها 30 درصد اثرگذار هستند، به همین جهت از ابزار نفوذ اقتصادی و عملیات روانی برای تکمیل جنگ اقتصادی بهره می‌برند.

وی با اشاره به بزرگ‌نمایی بیش‌ازحد برخی از دولتمردان در رابطه با آثر تحریم‌ها گفت: به تعبیر امام راحل تحریم‌ها تحفه‌ای الهی بود که سبب شد تا رشد زیادی در زمینه‌های مختلف مانند نانو‌تکنولوژی، هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و نظامی حاصل شود.

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در ادامه به جریان نفوذ اشاره و بیان کرد: نفوذ یک فرد به عنوان جاسوس در بخشی از کشور تنها بخش اندکی از جریان نفوذ را شامل می‌شود، اما مسأله مهمتر سازمان‌های جهانی هستند که نفوذ شبکه‌ای در کشور را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: تنها یک بخش از 17 بخش سند 2030 در رابطه با آموزش بوده و 16 بخش‌ دیگر آن پیرامون نفوذ در عرصه‌های مختلف دیگر کشورها است.

ابدالی محمدی با بیان این‌که FATF یکی دیگر از سازمان‌هایی است که هدف آن اعمال‌ نفوذ دشمنان در کشور است، گفت: رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان فرمودند که تصویب آن کنار گذاشته شود، اما برخی از نمایندگان مجلس و دولت به دنبال تصویب آن هستند.

وی افزود: در صورت تصویب این طرح، ساختار اقتصادی کشور زیر ذره‌بین دشمنان قرار خواهد گرفت و تحریم‌های دشمنان به صورت دقیق و نقطه زن، بسیار اثرگذارتر خواهد شد.

عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در پایان خطاب به مبلغان حوزوی بیان کرد: وظیفه شما مبلغان آگاه کردن مردم نسبت به عواقب عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و در مقابل اجرای سیاست‌های اقتصادی لیبرال است که بازی در زمین آمریکا محسوب و سبب مشکلات کنونی کشور شده است./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات