۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۶
کد خبر: ۵۷۷۵۰۰
آیت الله سبحانی:

مسؤولان به وظایف خود عمل می کردند مشکلات امروز ایجاد نمی شد

حضرت آ‌یت الله سبحانی با تأکید بر نظارت مجلس بر مسؤولان گفت: اگر در مورد فساد اداری تذکر می دادند و مسؤولان نیز عمل می کردند کار به اینجا نمی رسید و مشکلات کنونی ایجاد نمی شد.
آیت الله سبحانی در دیدار رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی در دیدار رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: دو نعمت سلامتی و امنیت معمولا مورد غفلت انسان قرار می گیرند، انسان ها وقتی در امنیت هستند کارهای فردی و جمعی خود را انجام می دهند ولی اگر امنیت مختل شود انجام این امور با مشکل مواجه می شود.

این مرجع تقلید خطاب به رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: شما شغل بسیار مهمی دارید که باید هم امنیت عِرضی و ناموسی و هم امنیت خارجی را در نظر بگیرید، همانطور که اگر حرکتی علیه خاک و افراد کشور انجام شود برای ما سنگین است، متهم کردن کشور به مسئله ای که از نظر قداست صحیح نیست، برای ما سنگین است و عِرض هم باید در دایره امنیت قرار گیرد.

حضرت آیت الله سبحانی با بیان اینکه پرستیژ جمهوری اسلامی ایران باید در مجامع بین المللی و در خارج محفوظ باشد، گفت: هر پدیده ای که به پاکی ایران لطمه وارد کند برای ما پذیرفته نیست.

این مرجع تقلید با بیان اینکه رسول اکرم (ص) 13 سال در مکه امنیت نداشتند که در این مدت تنها به صورت تک فردی افراد را به دین اسلام دعوت کردند اما در مدینه پس از اینکه اوس و خزرج امنیت رسول الله را برعهده گرفتند پیغمبر توانستند حکومت تشکیل داده و در آن منطقه فعالیت کنند.

حضرت آیت الله سبحانی گفت: رسول اکرم مراقب بود تا در هر جایی اگر نطفه فتنه ای ایجاد شد، آن را خاموش کنند، ان شاالله شما نیز امنیتی که با خون شهدا ایجاد شده را حفظ کنید.

مرجع تقلید خطاب به رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: از تذکر دادن به مقامات مسئول کوتاهی نکنید ممکن است تذکر دادن برای یک مقام مسئول تلخ باشد ولی همان مقام مسئول نیز میوه شیرین این تذکر را می چیند.

حضرت آیت الله سبحانی اظهار داشت: اگر در مورد فساد اداری تذکر می دادند و مسئولان نیز عمل می کردند کار به اینجا نمی رسید و مشکلات کنونی ایجاد نمی شد./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات