۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۵۷۹۵۸۱
آیت الله جنتی:

جنایات مستکبران تأثیری بر اراده مقاوم ملت ایران در همراهی انقلاب ندارد

رییس مجلس خبرگان شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و خواستار برخورد سریع و مقتدرانه با عاملان این جنایت شد.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله جنتی در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله جنتی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از نیرو های مسلّح غیور و مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.
این جنایت هولناک ضمن اثبات اتّحاد شوم میان گروههای تروریستی مزدور، دولت های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محورت آمریکا بار دیگرحقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران در سالگرد حماسه غرور آفرین دفاع مقدس را به رخ جهانیان کشید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظّم انقلاب و ملّت شریف ایران  اسلامی به ویژه بازماندگان و خانواده محترم شهدا، سلامتی کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت نموده و پیگیری امنیتی و قضایی  عوامل و طرّاحان این حادثه تروریستی و غیر انسانی را از دستگاهای مسئول  به طور جد خواستارم.
بدخواهان و مستکبرانِ آمر و مزدورانِ ضعیفِ عاملِ این جنایت بدانند که تجربه تاریخی، گواه عزّت طلبی و انسجام روز افزون ملت ایران در مقابل با طراحان اصلی حوادثی از این دست بوده و دوران عزتمند دفاع مقدس ره آورد همین انسجام و عزّت طلبی برخاسته از مکتب عاشورا است.
احمد جنتی رییس مجلس خبرگان و دبیر شورای نگهبان
/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق
ارسال نظرات