۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۸۰۹۸۹
آیت الله حسینی شاهرودی در گفت وگو با رسا:

دنیازدگان نباید در دولت و مجلس مسؤولیت داشته باشند| سپاه بهترین الگو برای تربیت افراد صالح است

نماینده خبرگان با تأکید بر لزوم ساده زیستی مسؤولان گفت: دولت و مجلس باید آن دسته از مسؤولانی که دنیازده شده و اشرافی زندگی می کنند را عزل کرده و افراد صالح جایگزین کنند.
آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی

آیت الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ساده زیستی مسؤولان را یکی از اساسی ترین مباحث جاری کشور دانست و گفت: دولت و مجلس می توانند آن دسته از مسؤولانی را که دنیازده شده و اشرافی زندگی می کنند را عزل کرده و افراد صالح جایگزین کنند.

وی با اشاره به ضرورت تربیت افراد صالح برای تصدی مسؤولیت های کشور اظهار داشت: امروز ما در این زمینه مشکلات جدی داریم و این موضوع می طلبد تا افرادی با روحیه های انقلابی و پرنشاط همانند اوایل انقلاب در عرصه حضور داشته باشند تا علاوه بر ساده زیستی از مدیریت جهادی نیز برخوردار باشند.

آیت الله حسینی شاهرودی به شور انقلابی مدیران و مسؤولان در اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود:  40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و جای سؤال است که از خود بپرسیم امروز چه تعداد نیرو داریم که روحیه انقلابی داشته باشند؟ ما امروز به کسانی نیازمندیم که طبق آرمان های انقلاب و رهنمودهای رهبری تربیت شده باشند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهترین الگو برای تربیت افراد صالح است، ابراز داشت: تربیت نیرو در سپاه بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب صورت می پذیرد و افراد در آن همواره تحت آموزش هستند؛ بر این اساس امروز ما باید توان خود را بر این مسأله بگذاریم تا افرادی با روحیه انقلابی تربیت کنیم و تحویل جامعه بدهیم.

وی با بیان این که تربیت افراد صالح و ساده زیست باید از کودکی شروع شود، ابراز داشت: والدین باید نسبت به این مسأله اهتمام داشته باشند و سعی کنند از همان دوران کودکی، فرزندان خود را با مسائل دینی و انقلابی آشنا کنند./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات