۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۷۶۲
رييس بسيج اساتيد حوزه علميه كاشان:

ذكر و نام حسين از دنيا حذف شدني نيست

رييس بسيج حوزه علميه كاشان گفت: ذكر و نام حسين(ع) از دنيا حذف شدني نيست و دشمن هرچقدر هم تلاش كند نخواهد توانست نام امام حسين(ع) و اهل بيت(ع) را حذف كند.
حجت الاسلام مهدي بصيرتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام مهدي بصيرتي سه شنبه شب در مراسم عزاداري كه در هيات فرهنگي مذهبي مهتدون كاشان برگزار شد با اشاره به اينكه امروز برخي در فضاي مجازي شبهه ايجاد مي كنند در كربلا جنگ بين دو عرب براي حكومت بود و ارتباطي به ما ندارد، گفت: دشمن مي خواهد نام امام حسين(ع) نباشد اما دشمن بايد بداند نام امام حسين(ع) از دنيا حذف شدني نيست.

حجت الاسلام بصيرتي با اشاره به اينكه امروز آمريكا و صهيونيست و وهابيت هرچقدر هم تلاش كنند تا نام امام حسين(ع) و اهل بيت(ع) را حذف كنند موفق نخواهند شد، افزود: امروز مكتب عاشورا و كربلا از مرزهاي ايران گذشته است و امام حسين(ع) بين المللي شده است.

رييس بسيج حوزه علميه كاشان يادآور شد: امروز دشمن با شيعه انگليسي و امام حسيني‌ كه خودشان آن را ترويج و تبليغ مي كنند هيچ مشكلي ندارند و اين ها كساني هستند كه مي گويند كسي را كنار نام امام حسين(ع) قرار ندهيد و عكس در جلسه اباعبدالله الحسين(ع) نباشد و اين حرف همان كساني است كه در سال 60 هجري مي گفتند پيامبر را قبول داريم اما كسي را كنار پيامبر قرار ندهيد.

حجت الاسلام بصيرتي در ادامه با اشاره به اين فرمايش آيت الله جوادي آملي كه مردم عاشق امام غايب هستند نه امام قائم، گفت: امام غايب مسؤوليتي ندارد و هرچيزي را كه بخواهند به او نسبت مي دهند، از اين رو مردم كوفه تا زماني‌كه امام حسين (ع) به كربلا نيامده بود به او نامه نوشتند و او را دعوت كردند اما زماني كه امام حسين(ع) وارد كربلا شد و  قيام كرد چون جنگ برايشان هزينه داشت از دعوت خود پشيمان شدند.

حجت الاسلام بصيرتي با اشاره به تعريف امام خميني(ع) از اسلام آمريكايي، ابراز کرد: اسلام آمريكايي اسلامي است كه با يهود و استعمار و آمريكا سازش دارد اما شيعه را تكفير مي كند و كافر مي داند.

مسؤول شوراي نگهبان در كاشان با تأكيد بر وجود خطر همزمان وهابيت و شيعه تكفيري افزود: شيعه تكفيري شيعه اي است كه با اسرائيل و آمريكا مشكلي ندارد و با همه سازش دارد و دفتر خود را در انگلستان تأسيس مي كند و ملكه انگليس را منتسب به اهل بيت(ع) مي كند تا دريافت كمك هاي مالي خود از ملكه انگليس را دريافت كمك از اهل بيت(ع)  اعلام كند.

رييس بسيج حوزه علميه كاشان شيعه انگليسي را معادل وهابيت دانست و آن را تهديد بزرگ امروز دانست و گفت: شيعه انگليسي مي گويد نام امام حسين(ع) نبايد بالاي پرچم باشد اما راه و مسير به طرف انگلستان باشد.

حجت الاسلام بصيرتي افزود: شيعه انگليسي شيعه اي است كه با استعمارگران مي سازد اما حاضر نيست با شيعيان باشد و آيت الله بهجت و امام خميني(ره) را تكفير مي كند و عليه نظام توطئه مي كند اما با اسرائيل و آمريكا مشكلي ندارد و با آنها همكاري مي كند و برنامه هاي خود را از آنها مي گيرد و از سوي آنها حمايت مي شود.

وي با تأكيد بر اينكه فرهنگ سازشكاري و كوتاه آمدن در برابر دشمن فرهنگ عاشورا و كربلا نيست، عنوان كرد: برخي سازشكاري خود با آمريكا را با فرهنگ كربلا و عاشورا مقايسه مي كنند و امام حسين(ع) را هم مذاكره كننده معرفي مي كنند./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات