۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۸۳۷۲۳

مشارکت دانش آموزان خوزستانی در پیاده روی مشایه الاهواز

حجت الاسلام محمدیان گفت: اعزام دانش آموز بصورت مستقل از سوی اتحادیه انجام نمی شود اما شاهد مشارکت دانش آموزان خوزستانی در پیاده روی مشایه الاهواز بودیم.
 دانش آموز

حجت الاسلام اکبر محمدیان، مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه اتحادیه از چند سال گذشته در حوزه دانش آموزی برای راهپیمایی اربعین برنامه ریزی هایی داشته است، اظهار داشت: امسال با توجه به حضور نوجوانان ایرانی و عراقی در مسیر راهپیمایی، اجرای برنامه از سوی دانش آموزان و آن هم پس از ارتباط گیری با گروه های مقاومت، در موکب های عراقی مورد توجه قرار گرفته است.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان با بیان اینکه دانش آموزان در مواکب خدمت رسانی می کنند، عنوان داشت: با حضور دبیر کل اتحادیه انجمن های دانش آموزی و بصورت منسجم و هماهنگ برنامه ای تحت عنوان«تجمع کاروان های دانش آموزی انصار المهدی» و همزمان با افتتاحیه موکب های سیار دانش آموزی در نجف اشرف برگزار شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه برنامه مذکور در 4 آبان ماه برگزار شد، افزود: اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با دانش آموزان، راه اندازی پویش های متعدد، گرفتن عکس های مرتبط با زائران اربعین فعالیت های دانش آموزان در مواکب برپا شده در عراق است.

حجت الاسلام محمدیان به مشارکت دانش آموزان خوزستانی در پیاده روی مشایه الاهواز اشاره کرد و گفت: مربیان دانش آموزان که همان روحانیون هستند در کنار خود دانش آموزان به قرائت ادعیه، اقامه نماز، برپایی منبر سخنرانی و پاسخگویی به شبهات می پردازند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموز بصورت مستقل از سوی اتحادیه انجام نمی شود، اظهار داشت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموران استان با یک سری از مواکب در شلمچه و چذابه هماهنگ کرده تا در صورت عزیمت دانش آموزان به عراق در مواکب از پیش تعیین شده استقرار پیدا کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات