۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۵۶۹۴
با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

کارگروه عشایر، اقوام و ادیان تشکیل جلسه داد

کارگروه عشایر، اقوام و ادیان در راستای تمهیدات لازم برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل جلسه داد.
تشکیل کارگروه عشایر، اقوام و ادیان استان خوزستان تشکیل کارگروه عشایر، اقوام و ادیان استان خوزستان تشکیل کارگروه عشایر، اقوام و ادیان استان خوزستان تشکیل کارگروه عشایر، اقوام و ادیان استان خوزستان تشکیل کارگروه عشایر، اقوام و ادیان استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کارگروه عشایر، اقوام و ادیان عصر امروز با حضور اعضا در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه موسی بلادیان، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خوزستان، با بیان ضرورت نشست با بزرگان عشایر استان و آگاهی از نظراتشان برای پاسداشت بهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: محترمان و بزرگان عشایر استان شناسایی و جلسه ای با آنها ترتیب و از ایده هایشان برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برده شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خوزستان خاطرنشان کرد: باید پیرامون شهدای عشایر، دانشمندان، هنرمندان، ورزشکاران، شعرا، رزمندگان، جانبازان و نویسندگان شان برنامه هایی تهیه شود و در این زمینه کارها را به خود عشایر بسپاریم.

از سوی دیگر جبار سعیداوی، استاد دانشگاه امیرالمؤمنین با ابراز تأسف از اینکه عموم مردم و برخی فرهیختگان از دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی ناآگاه هستند، افزود: مسابقه های شعری و تئاتر خیابانی عشایری با محوریت انقلاب اسلامی تهیه شود.

سعیداوی یادآور شد که عشایر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته و در کنار روحانیت بوده و از روحانیت و علما دفاع کردند.

همچنین حمیدی نژاد، فعال سیاسی استان با بیان اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی علم وحدت استان باید نمود و ظهور یابد، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش به عدم برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد؛ از این رو باید مناسبت های ۴۰ سالگی انقلاب باید پررنگ تر برگزار شود و در عین حال برنامه ها محدود به دهه فجر نشود.

این فعال سیاسی استان با اشاره به ظرفیت های مساجد و مدارس گفت: به نیروی جوان بها بدهیم و با همکاری بسیج و حوزه شبهات مطرح شده را در مساجد و مدارس پاسخ دهیم، در عین حال فلیم ها و کلیپ های قدیمی استخراج و از پیرمردها و بزرگانی که پیش و پس از انقلاب اسلامی را درک کردند در رابطه با تغییرات صورت گرفته در ۴۰ سال اخیر گزارش هایی تهیه کنیم.

در پایان نیز حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به تشکیل هیأت اندیشه ورز برای استفاده از آراء و افکار مختلف و هیأت مدیریتی برای مدیریت صحیح و اصولی کارگروه ها اشاره کرد و گفت: خوزستان، پیشروی بزرگداشت مناسبت های انقلابی و مورد توجه جهانیان است؛ بنابراین در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید مثل نگینی بدرخشد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان مرکز تشیع و نماد وحدت است، تصریح کرد: چنین شاخص هایی باید به سطح جهان رسانده شود و قطعا در صورت تعامل خوب با رسانه ها می توانیم همدلی اقوام را به همگان نشان داده و توطئه های دشمنان کور شوند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات