۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۸۸۶۷۶
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «ایران سرزمین خرد خدایی» منتشر شد

این کتاب نوشته مهدی هادوی تهرانی است که در انتشارات خانه خرد تهیه شده و در انتشارات خانه خرد به چاپ رسیده است.
کتاب «ایران سرزمین خرد خدایی»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ایران سرزمین خرد خدایی» اظهار داشت: ایران سرزمینی است با هویتی خاص خود که گسترش و کاهش مرزهای جغرافیایی آن در طول تاریخ یا استقلال و اشغال آن توسط مغولان و شبه مغولان، خللی در این هویت ایجاد نکرده، بلکه آن را ارتقا بخشیده و به شکلی کامل تر نمودار ساخته است.

وی گفت: با ورود اسلام عزیز، آخرین پیام الهی برای هدایت جاودان بشر، به این سرزمین، ایرانیان که خواستار عدالت و آزادی و جویای خرد خدایی بودند، این آیین حیات بخش را پذیرا شدند و در بالندگی و توسعه ی آن به گونه ای گام زدند که به سرعت منادیان علوم گوناگون اسلامی و پرچم داران دانش های مختلف اسلامی از این سرزمین سر برآوردند و ستارگان جاودان تاریخ معرفت بشری شدند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: ایران با قومیت های مختلف، اقالیم گوناگون، لهجه ها و گویش های متفاوت، قبل و بعد از اسلام، ایران بود و است. ایران اسلامی شکل کامل تر هویت ایرانی بود که در جستجوی مستمر تاریخی خود، تعقل وحیانی یا خرد خدایی را می جست و آن را به کامل ترین شکل در اسلام و سپس در مکتب اهل بیت علیهم السلام یافت که تجلی اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی به معرفی کتاب «ایران سرزمین خرد خدایی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مهدی هادوی تهرانی است که در انتشارات خانه خرد تهیه شده و در انتشارات خانه خرد به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «ایران سرزمین خرد خدایی» با 58 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 23000 ریال در سال 1387 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات