۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۸۸۷۸۳
آیت الله طبرسی:

مسؤولان فرصت خدمت را با سیاسی کاری و مسائل حاشیه ای هدر ندهند

آیت الله طبرسی با بیان این که سیاسی کاری مانع بزرگی برای پیشرفت و توسعه است، گفت: نباید فرصت خدمت گزاری را با سیاسی کاری و مسائل حاشیه ای هدر دهیم.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با اشاره به این که مسؤولیت ها فرصت مناسبی برای خدمت به انقلاب و ملت ایران است، گفت: مسؤولان باید از این فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده نهایت استفاده را جهت خدمت صادقانه به مردم ببرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اصل مسؤولیت ها می مانند و این افراد هستند که تغییر می کنند، خاطرنشان کرد: پس باید تا زمانی که قدرت و مسؤولیت در اختیار داریم لحظه ای از خدمت به مردم غافل نشویم.

آیت الله طبرسی، وحدت و همبستگی را رمز توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و بیان داشت: اختلاف در کشور خواسته و هدف نهایی دشمن است که مسؤولان باید با وحدت عملی این توطئه دشمن را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که همه باید برای پیشرفت استان و کشور در کنار هم باشند، تصریح کرد: وجود اختلاف میان مسؤولان سد بزرگی برای پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف است.

امام جمعه ساری با بیان این که نباید فرصت خدمت گزاری را با سیاسی کاری و مسائل حاشیه ای هدر دهیم، خاطرنشان کرد: فرصتی که امروز در اختیار داریم همیشگی نیست بلکه مقطعی و زودگذر است به همین دلیل باید تلاش کنیم تا نام نیکی از خود به جای گذاریم.

آیت الله طبرسی از مازندران به عنوان یک استان سیاسی یاد کرد و با بیان این که استاندار جدید باید از مسائل سیاسی به شدت پرهیز کند، بیان داشت: با از ظرفیت های بالایی که در استان وجود دارد به نحو مطلوب استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید از قابلیت های موجود در سایه وحدت و همبستگی برای پیشرفت استان و کشور بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: وحدت تنها راه برون رفت از مشکلات و تنگناها است.

امام جمعه ساری با بیان این که سیاسی کاری مانع بزرگی برای پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: تنها با وحدت، دلسوزی و مدیریت جهادی می توان به پیشرفت و توسعه دست یافت./۹۵۰/پ601/ب1

ارسال نظرات