۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۸۸۸۴۷
معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان خبر داد؛

تدوین آیین نامه حمایت از مؤسسات و پژوهشگران حوزه علمیه

حجت الاسلام کندری گفت: تدوین آیین نامه حمایت از مؤسسات و پژوهشگران حوزه در مرحله نهایی است و ظرف دو هفته آینده به شورای عالی حوزه جهت تصویب ارائه می شود.
حجت الاسلام حسین کندری

حجت الاسلام حسین کندری، معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: کمیسیون پژوهش جهت دهی خوبی دارد و اولویت آن پرداختن به مسائل مورد نیاز و اجرایی است.

وی افزود: کمیسیون پژوهش دبیرخانه حوزه علمیه خراسان پرداختن به موضوع های مرتبط با مسائل مورد نیاز و اجرایی را در دستور کار خود قرار داده است بنابراین بحث اولویت سنجی در این کمیسیون مطرح شد.

حجت الاسلام کندری تدوین آیین نامه حمایت از مؤسسات و پژوهشگران حوزه را از جمله فعالیت های این کمیسیون بیان و اظهار کرد: تدوین این آیین نامه از اولویت های کمیسیون پژوهش است که در مرحله نهایی است و امتیازهایی را برای موسسات و افراد تعیین می کند و در دو هفته آینده تکمیل و به شورای عالی حوزه جهت تصویب ارائه می شود.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: تدوین آیین نامه تخلفات پژوهش از دیگر برنامه های کمیسیون آموزش است که در آینده به این موضوع پرداخته می شود.

وی به حضور دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این دبیرخانه برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت می کند که امیدواریم در آینده مباحث ارزنده تر به عنوان آثار فاخر و در شأن و جایگاه حوزه علمیه در این غرفه شاهد باشیم.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از 12 تا 15 آذرماه از ساعت 10 تا 18 در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد./864/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات