۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۵۸۸۸۷۷
آیت الله موسوی جزایری:

دشمن آرزوی جدایی ملت و نظام را به گور خواهد برد

امام جمعه اهواز گفت: ملت با رهبری ولی فقیه در برابر آمریکا ایستاده است و هر قدر که دشمنان فشار بیاورند ایرانی ها وفادار اسلام بوده و جدایی میان ملت و نظام صورت نخواهد گرفت.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه پنجشنبه در مراسم عمامه گذاری طلاب در مدرسه باب الحوائج اهواز، با بیان اینکه حوزه های اهواز یکی از دیگری پربارتر و فعال تر هستند، خاطرنشان کرد: میوه حوزه های مذکور حضور فعال طلاب در جمع مردم است، اگر طلاب پویا و مجاهد نبودند تاکنون دشمن به ما صدمات جدی وارد کرده بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دشمن به امنیت کشور، حفظ اعتقادات و ارزش های اسلامی و سیاست های بنیادین ما بارها هجوم برده است، افزود: تاکنون دشمن به خواسته های خود نرسیده و یک علت آن وجود طلاب و روحانیانی است که به مقابله با چنین توطئه هایی پرداختند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در پیش از انقلاب اسلامی طلاب در اهواز اندک و استقبال از حوزه ها با وجود تلاش های بسیار علما اندک بود، اظهار داشت: رژیم شاهنشاهی و دست نشانده آمریکا اوضاع را به گونه ای درست کرده بود که هیچ علاقه ای نسبت به دین و معنویت در میان جوانان آن زمان نبود، کانون انجمن دوستی جوانان ایران و آمریکا، مکان های رقص و مشروب فروشی ها را در همین اهواز راه اندازی کرد تا جوانان اصالت شان را از دست بدهند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه امروزه طلاب جوان باسواد هر کدام یک مطهری و اسلام شناس قرن خواهند شد، بیان داشت: این طلاب جوان در را به روی شیطان بسته و کشور را به فضایل اخلاقی آراسته و با مجاهدت در راه خدا به تحصیل علم می پردازند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروزه در زمینه های علمی جزء ۵ کشور برتر دنیا هستیم، تصریح کرد: در دوران شاهنشاهی کبریت و سوزن را وارد می کردیم اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی به خودکفایی در بسیاری از امور از در صنایع نظامی به یک تولید کننده تبدیل شدیم حال آنکه در دوران شاهنشاهی تصور چنین مسائلی در ذهن خطور نمی کرد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه ملت ایران به رهبری امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، ادامه داد: همین ملت با رهبری ولی فقیه در برابر آمریکا ایستاده است هر قدر که دشمنان فشار بیاورند ایرانی ها وفادار اسلام بوده و جدایی میان ملت و نظام صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران در کنار روحانیت به مبارزه با آمریکا، صهیونیسم و وهابیت می پردازد، گفت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وجود روحانیت است، عالم ربانی پشتوانه نظام و کشور محسوب می شود، علمای شیعه و روحانیت خدمتگزار ملت و در دوران طاغوت در صف اول مقابله بودند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه آمریکا به بمب اتمی و اقتصاد کلان می نازد، اضافه کرد: ما قدرت های ناشناخته ای داریم که دنیا نمی تواند تشخیص دهد ما اهل بیتی داریم که پیروزی هایمان در عرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی ماحصل پیروی از آنها و محرم و صفر است./۹۴۵۶/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات