۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۸۸۹۰۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

مردم با وجود مشکلات پای نظام و انقلاب ایستاده اند

امام جمعه اصفهان با بیان این که در رابطه با قدرت دفاعی و موشکی با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد، گفت: مردم با وجود مشکلات زیاد همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند و کشور در حال حرکت رو به جلو است.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اصفهان گفت: دولتمردان صدای مردم اصفهان را نمی شنوند.

وی در ابتدا با استناد به روایات معصومین(ع) در رابطه با استحباب سلام کردن به یکدیگر افزود: سلام کردن یک دستور اسلامی است که در سیره معصومین(ع) و بزرگان دینی نیز وجود داشته است؛ در روایات متعددی آداب سلام کردن به یکدیگر بیان شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که سلام نوعی دعا است، اظهار کرد: سلام کردن سبب مأنوس شدن دل ها با یکدیگر می شود؛ به مردها توصیه شده است وقتی وارد خانه می شوند به همسر و اهالی خانه سلام کنند تا بدین واسطه دل اهل منزل به یکدیگر گرم شود.

امام جمعه اصفهان با تشریح مفهوم واژه عُجب اذعان کرد: عُجب از گناهانی است که سبب تباه شدن اعمال می شود؛ خود برتر بینی یکی از راه های نفوذ شیطان در انسان است؛ شیطان به واسطه خودبرتر بینی از بهشت رانده شد و به سبب حسادتی که نسبت به انسان دارد قصد دارد تا روز قیامت انسان ها فریب دهد و از صراط مستقیم گمراه کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تشکر از استعفای دسته جمعی نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهر شهید پرور اصفهان از سوی مسؤولان رده بالا نادیده گرفته شده است؛ در زمان استانداری معاون اول رییس جمهور آب از اصفهان منتقل شد و در حال حاضر که ایشان بر مسند قدرت است هنوز اقدام قابل توجهی برای آب اصفهان انجام نمی شود؛ صدای مردم اصفهان به گوش دولتمردان نمی رسد، بنده توصیه می کنم نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تا رسیدن به نتیجه ایستادگی کنند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات اخیر آل سعود در به راه انداختن جنگ در یمن گفت: قدرت های مستکبر با وقاحت تمام از جنایات محمد بن سلمان دفاع می کنند و اگر یک موشک از یمن به سمت ریاض پرتاب شود، آن را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می دهند؛ ما در زمینه های مختلف راهبردی به یمنی ها کمک می کنیم ولی موشکی به آن ها نداده ایم و اگر هم موشکی به آن ها بدهیم ربطی به قدرت های مستکبری همچون آمریکا ندارد.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان با بیان این که در رابطه با قدرت دفاعی و موشکی کشور با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد، ابراز کرد: مردم کشور با وجود مشکلات زیاد همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند و کشور در حال حرکت رو به جلو است، امیدوارم دست اندرکاران کشور برای کمک مردم کمر همت را ببندند./867/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات