۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۵۹۰۴۷۱
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

مشی مردمی امام جمعه تبریز الگو قرار گرفته است

مشی مردمی امام جمعه تبریز الگو قرار گرفته است
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری گفت: احساس خوبی از حضور امام جمعه مردمی و متواضع تبریز در آذربایجان داریم و برکات فعالیت امثال این شخصیت وارسته در سراسر شهرهای کشور کاملا مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین جواد حاج علی‌اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سه شنبه در سومین نشست فصلی امامان جمعه استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: رایحه دل‌انگیزی از شهر تبریز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم به سراسر کشور وزیده است.

وی با اشاره به مشی مردمی و ارزشمند امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: احساس خوبی از حضور این عالم مردمی و متواضع در آذربایجان داریم و برکات فعالیت امثال این شخصیت وارسته در سراسر شهرهای کشور کاملا مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری با بیان این‌که وحدت و همگرایی ائمه جمعه شهرهای مختلف آذربایجان شرقی الگویی برای دیگر استان‌های کشور است، افزود: نماینده ولی فقیه در استان شناخت دقیقی از تک تک ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی دارد که نشان از تعامل نزدیک علما با یکدیگر است.

وی با اشاره به سابقه تاریخ دینی و حوزوی منطقه آذربایجان اظهار داشت: زمانی که انسان احساس می‌کند در شهر علامه طباطبایی، علامه امینی و علامه جعفری حضور دارد، افتخار کرده و بر خود می‌بالد. بنده افتخار می کنم که شاگرد آیت الله سیدابوالفضل موسوی تبریزی بودم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بسته محتوایی سیاست‌ها و رویکردهای مواجهه سیاسی ائمه جمعه از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ابلاغ شده است، گفت: این ابلاغ حاوی تمامی مسائل مهم داخلی و خارجی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: در چنین شرایطی حضور ائمه جمعه شهرها در کنار مردم برای رسیدگی امور و مسائل و همچنین رساندن این مشکلات به گوش مسؤولان بسیار حائز اهمیت است./935/پ602/ب1

ارسال نظرات