۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۹۱۵۳۵
حجت الاسلام گواهی:

تمنای کمک از بیگانه خیانت به ملت است| جلسات مجلس صرف حل مشکلات مردم شود

تمنای کمک از بیگانه خیانت به ملت است| جلسات مجلس صرف حل مشکلات مردم شود
حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه تمنای کمک از بیگانه خیانت به ملت است، گفت: نسخه شفابخش مشکلات در برجام و FATF نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام گواهی معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در مراسمی که شب گذشته به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله حماسه ۹ دی در تهران برگزار شد با ابراز تأسف و تأثر از رحلت عالم جلیل‌القدر آیت‌الله شاهرودی وی را عالمی بزرگ و شخصیتی علمی در حوزه‌های علمیه بیان کرد.

وی بابیان اینکه آیت‌الله شاهرودی ردای مرجعیت بر تن داشت، اما هرگز خود را از مسائل اجتماعی جدا نکرد، ادامه داد: آن بزرگوار با همه وجود پای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی کرد به حدی که رهبر معظم انقلاب وی را کارگزاری باوفا مورد خطاب قرار دادند.

حجت الاسلام گواهی درباره فتنه ۸۸، ابراز کرد: فتنه یک مساله نو و جدیدی نیست و در قرآن کریم بیش از ۶۰ بار به این مساله اشاره‌ شده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام با چالش‌ها و فتنه‌های بسیاری همچون جنگ تحمیلی، ترور، آشوب، تحریم و ... روبرو شد.

معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بابیان اینکه فتنه واژه‌ای وحشت‌آور است، اظهار داشت: نتیجه فتنه در همه مباحث دنیوی و اخروی شوم و ناگوار است، فتنه ظاهری فریبنده و باطنی بسیار خطرناک و پیچیده دارد به حدی که افراد بسیاری را در باتلاق خود فرومی‌برد.

وی ادامه داد: فتنه ابتدا با توده مردم آغاز و با خواص آن جریان به اتمام می‌رسد، طبق صریح روایات؛ انسان‌ها در فتنه‌ها آزمایش می‌شوند. در فتنه‌ها است که خالصی‌ها و ناخالصی‌ها همانند طلای در آتش ذوب شده از هم جدا شده و انسان‌ها باطن خودشان را آشکار می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ گواهی با بیان اینکه دشمنان در ایجاد فتنه ابتدا ذائقه مردم را شناسایی بعد طرح خود را اجرایی می‌کنند، گفت: انقلاب‌های رنگی ابتدا بسیار زیبا شروع می‌شود، اما بعد از مدتی فریب‌خوردگان متوجه می‌شوند که در باتلاق تبلیغات و سیاه نمایی رسانه‌ای دشمن غرق‌شده‌اند.

معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا دستاورد‌های انقلاب را بی‌شمار دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال باوجود همه فشار‌ها و سختی‌هایی که از ناحیه دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی متحمل شد پیشرفت‌های بسیاری داشته ازاین‌رو لازم است این افتخارات و دستاورد‌ها برای نسل جوان تبیین شود. امروز دشمنان با سیاه نمایی در حال القای این امر هستند که انقلاب برای مردم کاری انجام نداده است.

وی در خصوص پیامد‌های فتنه گفت: انحراف و ریزش خواص، انحراف در اندیشه‌ها، باور‌ها و گفتمان‌ها و ایجاد تردید و دودلی در میان مردم از پیامد‌های مهم فتنه به شمار می‌روند.
 
معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: امروز نسخه شفابخش مشکلات در برجام و FATF نیست بلکه نسخه شفابخش تکیه‌بر توان داخلی است. شرایط کنونی کشور نتیجه بی‌تدبیری است و اینکه از دشمن تمنای کمک شود خیانت به مردم است.

حجت الاسلام گواهی راه تقابل با فتنه‌ها را در همراهی و همسویی با رهبر معظم انقلاب بیان کرد و تأکید داشت: ولایت‌پذیری راه نجات از فتنه‌ها است. موضع‌گیری در برابر فتنه گران، پرهیز از قرار گرفتن در دام و تور آنان، شناخت ماهیت فتنه، هوشیاری در جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن، آگاهی و بصیرت و صیانت از اقتدار نظام در تقابل با فتنه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا وضعیت اقتصادی کشور را بسیار نامطلوب بیان کرد و گفت: مسؤولان تا زمانی که چشمشان به دست دشمنان باشد در حل مشکلات کشور موفق نخواهند بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که به گمرک می‌رود و مأمور گمرک به‌حق اجازه ورود به او نمی‌دهد و مجلس به خاطر این مساله یک روز جلسه غیرعلنی برگزار می‌کند آیا نمی‌داند مساله اقتصاد مشکل و مساله اول جامعه است./۸۱۳/پ202/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات