۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۹۱۸۳۲
حجت الاسلام بی ریا:

ابلاغ سند الگوی پیشرفت پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان است

ابلاغ سند الگوی پیشرفت پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان است
معاون پژوهش مؤسسه امام خمینی(ره) ابلاغ سند الگوی پیشرفت را روشنی بخش آینده عنوان کرد و ابلاغ آن را پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان دانست.

حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره ابلاغ سند الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: ابلاغ این سند پیام آور امیداواری و روشنی بخش آینده است و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در همه کشورها مشکلات وجود دارد و منحصر به کشور ما نیست، عنوان کرد: باید به شاخص های رشد توجه کرد، رشد کشور در چهل سال گذشته نسبت به قبل از انقلاب بسیار چشمگیر بوده و اصلا قابل مقایسه با آن دوره نیست اما به این معنا هم نیست که کشور در بهترین شرایط قرار دارد.

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با اشاره شاخص های رشد کشور در عرصه های مختلف، ابراز داشت: کشور در زمینه های مختلف نه تنها نسبت به قبل از انقلاب بلکه نسبت کشورهای منطقه هم در جایگاه مناسبی قرار دارد و به عنوان کشوری موفق شناخته می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از الگو شدن ایران برای کشورهای منطقه هراس دارند، اظهار داشت: غربی ها بر این باورند که اگر انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را به سلامت پشت سر بگذارد دیگر نمی توان آن را متوقف کرد؛ بنابراین تمام سعی و تلاش و امکانات خود را برای فشار به ایران به کار گرفتند.

حجت الاسلام بی ریا تلاش های دشمنان را محکوم به شکست دانست و خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در روز نهم دی نشان داد که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را با سربلندی برگزار خواهد کرد و دشمنان آرزوی نابودی نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی سند امیدواری و فعال و با نشاط بودن انقلاب است، ابراز کرد: این سند از برکات رهبر معظم انقلاب و پیگیری های ایشان از چند سال گذشته است و باید قدر این سند را دانست و با اجرای آن مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

معاون پژوهش مؤسسه امام خمینی(ره) به نقش مؤثر حوزه علمیه در شکل گیری سند پیشرفت اشاره کرد و گفت: حوزه در تمام مراحل شکل گیری این سند نقش فعال داشته و در تبیین ابعاد مختلف سند پیشرفت هم باید حضور مؤثر داشته باشد و به رسالت خود عمل کند.

وی در پایان سخنان خود به اقدامات مؤسسه امام خمینی(ره) در راستای تنظیم سند الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: کمیته هایی با مشارکت همه اعضای هیأت علمی در مؤسسه با هدف نقد و بررسی سند ایجاد شده و جلسات مستمر برگزار می شود و کمیته اقتصادی مؤسسه از ابتدا تنظیم سند حضور فعالی با مرکز تنظیم سند داشته است./842/ت302/ق

ارسال نظرات