۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۹۱۹۳۴
یادداشت؛

بعد از گذشت ۹ سال، سندهایتان کجاست؟!

بعد از گذشت ۹ سال، سندهایتان کجاست؟!
از فتنه سال ۸۸ حالا نزدیک به ۹ سال می‌گذرد، اصحاب فتنه، اما هیچ سندی برای اثبات ادعای خود مبنی بر تقلب در انتخابات ارائه نکرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری رسا، فتنه ۸۸ عامل اصلی اعمال شدیدترین تحریم‌های تاریخ علیه اقتصاد ایران بود، نظام جمهوری اسلامی را تا لبه پرتگاه برد و عجیب‌تر از همه اینکه، فتنه ۸۸ برای خود مدعیانی داشت که سرقفلی آن را هنوز هم نمی‌خواهند به کس دیگری بسپارند!
 
مدعیانی که به اقتضای شرایط مختلف، پیروان دوآتشه خط امام (ره) هستند، طرفداران دوآتشه رابطه با آمریکا هستند، تضمین روحانی هستند، منتقد روحانی هستند، طرفدار برجام هستند و در نهایت با وجود ۳۲ سال در دست داشتن دولت‌های جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته، توانایی این را دارند که تمام مشکلات را به گردن دولت موازی، دولت پنهان و این قبیل موجودات بیندازند. محمدرضا خاتمی یکی از همین افراد است که اخیرا، طی گفت‌وگویی مجددا نشان داده یک موجود فتنه‌گر تا کجا‌ها می‌تواند گستاخ و بی‌مسؤولیت باشد.
 
وی در جریان گفتگو در یک برنامه اینترنتی درباره انتخابات سال ۸۸ گفته بود: «این انتخابات، انتخابات کاملا ناسالمی بود و حتما در آن تقلب انجام گرفت، ولی این باعث نشد ما خواستار ابطال انتخابات شویم! ما معتقد نیستیم پای صندوق رای تقلب شده است، در ستاد انتخابات وزارت کشور اتفاقاتی افتاده است.
 
یعنی وقتی آمار همه صندوق‌ها یکجا شده، ۸ میلیون رای به آن اضافه شده است». دروغگویی واضح محمدرضا خاتمی در حالی است که علی‌اکبر محتشمی‌پور و غلامحسین کرباسچی به عنوان نمایندگان موسوی و کروبی در جلسه ۲۶ خرداد ۸۸ با سخنگوی شورای نگهبان، بدون ارائه هیچ مدرکی مبنی بر تقلب در انتخابات، خواستار ابطال انتخابات شده بودند!
 
این در حالی بود که شورای نگهبان به‌رغم فقدان وظیفه با تشکیل آن جلسه، درواقع آمادگی خود را برای استماع اظهارات و دریافت اسناد و مدارک آن‌ها اعلام کرده بود!
 
از آن تاریخ حالا نزدیک به ۹ سال می‌گذرد، اصحاب فتنه، اما هیچ سندی برای اثبات ادعای خود مبنی بر تقلب در انتخابات ارائه نکرده‌اند. تکرار این تهمت بزرگ، اما ظاهرا به محل ارتزاق سیاسی روزانه این جماعت بدل شده است. بر این اساس، اقدام اخیر دستگاه قضایی در احضار محمدرضا خاتمی به دادگاه برای ارائه توضیحات پیرامون تکرار خیانت و دروغ‌های سال ۸۸، درخور تقدیر است.
 
جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در همین زمینه گفته است: «اخیراً آقایی گفته بود که در انتخابات سال ۱۳۸۸، ۸ میلیون رأی تقلب شد و وقتی دادسرا او را احضار کرد و از او سوال شد که چه مدرکی دارید، به اظهارات زید و عمرو استناد می‌کرد، لذا این فرد تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده اتهامی در شرف صدور کیفرخواست است». خاتمی در مصاحبه با رودررو هم گفته بود: «اطلاعات ما از افراد مطلع هست از جناح مقابل که نمی‌خواهند نام‌شان گفته شود».
 
حکما آقای خاتمی بخوبی می‌داند که حرف، باد هواست و ایشان نه برای خدشه در حق ۴۰ میلیون رای‌دهنده سال ۸۸، که برای اثبات دعوا با همسایه بغلی‌شان بر سر جای پارک هم باید در محضر دادگاه سند ارائه دهد، نه حرف‌های مفت!
 
مظلومیت نظام جمهوری اسلامی، اما این است که ظاهرا همین حرف‌های مفت در نظر برخی، از اسناد سنگ‌نوشته تخت جمشید و طاق بستان هم معتبرتر است! و عجیب اینکه این موجودات، ادعای روشنفکری هم دارند! سخنان مهمل و بی‌پایه محمدرضا خاتمی در زمینه تقلب در انتخابات ۸۸ در حالی است که برادرش؛ محمد خاتمی پیش از این در یک جمع محفلی به دروغ بودن ادعای تقلب در سال ۸۸ اذعان کرده و فایل صوتی این سخنان روی اینترنت موجود است.
 
علاوه بر این مصطفی تاجزاده، از دیگر فتنه‌گران همکار خاتمی نیز در ویدئویی که آن هم در فضای نت موجود است، در جمعی خصوصی علنا می‌گوید: «من که خود مسؤول انتخاباتی بوده‌ام و تجربه دارم، می‌دانم که تقلب ۱۱ میلیون رای امکان ندارد».
 
علاوه بر این‌ها عباس آخوندی، نماینده ستاد میرحسین موسوی در دیدار معروف نمایندگان کاندیدا‌ها با رهبری در سال ۸۸، صراحتا اذعان می‌کند: «می‌دانیم که هر چقدر آرای این انتخابات که در داخل صندوق‌ها ریخته شده بازشماری شود، باز تغییری به وجود نمی‌آید و قبول داریم که مردم این آرا را در صندوق‌ها ریخته‌اند، اما اعتراض ما به این است که با بداخلاقی کاری کرده‌اند که مردم به اشتباه افتادند.
 
کلّیت بحث این بود که چرا «احمدی‌نژاد» طوری عرصه را طراحی کرد که رأی به «موسوی» معادل رأی به «هاشمی» شد و افکار عمومی را طوری هدایت کرد که گویی هر کس به موسوی رأی بدهد، انگار به هاشمی رأی داده است».
 
پیش از این، شیمون پرز جنبش سبز را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران خوانده و تصریح کرده بود جنگ با ایران از داخل مرز‌های آن آغاز می‌شود و جنبش سبز به نیابت از اسرائیل می‌جنگد.
 
سربازان خستگی‌ناپذیر اسرائیل در این جنگ خائنانه، اما اگر به جرم خیانت محاکمه نمی‌شوند، حداقل باید پس از ۹ سال، برای دروغ‌های اسرائیلی خود سند بیاورند. این کمترین توقع و حق نظام مظلوم جمهوری اسلامی در برابر این لاشخوران سیاسی است و باید از دستگاه قضا بابت پیگیری و عمل به وظیفه شرعی و انقلابی‌اش در این زمینه تشکر کرد. /۱۰۱/۹۶۹/م
ارسال نظرات