۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۲۱۷۳
یادداشت؛

روز‌های سیاه نتانیاهو و صهیونیست‌ها

روز‌های سیاه نتانیاهو و صهیونیست‌ها
شکست گروه‌های تروریستی و تکفیری وابسته به رژیم صهیونیستی در سوریه و عراق جایی برای مانور تل‌آویو در این کشور‌ها باقی نگذاشته است.
به گزارش خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار دبیر کل جهاد اسلامی به نکات کلیدی و ارزنده‌ای در خصوص آزادی قدس شریف و تشکیل حکومت فلسطین در تل‌آویو اشاره فرمودند. بیانات ایشان در حالی مطرح می‌شود که رژیم اشغالگر قدس در سخت‌ترین وضعیت ممکن به سر می‌برد.
 
شکست گروه‌های تروریستی و تکفیری وابسته به رژیم صهیونیستی در سوریه و عراق جایی برای مانور تل‌آویو در این کشور‌ها باقی نگذاشته است. از سوی دیگر، تشکیل گروه‌های مختلف وابسته به جبهه مقاومت در سوریه، یمن، عراق و. عرصه حیات را بر تل‌آویو و حامیان غربی و مهره‌های عربی آن تنگ‌تر کرده است.
 
بی‌ثباتی حامیان آمریکایی و اروپایی رژیم صهیونیستی و تشدید تنش‌های داخلی میان آن‌ها بر سر حمایت از مواردی مانند شهرک‌سازی‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی و فراتر از آن، تشدید خشم و نفرت افکار عمومی جهان از صهیونیست‌ها را باید به فهرست ناکامی‌های این رژیم جعلی و کودک کش افزود.
 
متعاقب گذشت حدود ۷ دهه از اشغال فلسطین، نگاه آرمانی به موضوع مقاومت در نسل اول مبارزان ئفلسطینی، به‌گونه‌ای خدشه‌ناپذیر به نسل‌های بعدی انتقال‌یافته است. بر این اساس در کالبد مقاومت، روحی دوباره دمیده شده است و فلسطینیان خود را برای بازپس‌گیری سرزمین‌های خود از رژیم غاصب صهیونیستی آماده می‌کنند.
 
امروز مواجهه با رژیم صهیونیستی و بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی، خود را در راهپیمایی‌های بازگشت نشان می‌دهد. "مقاومت" امروز به نماد و گفتمانی تبدیل‌شده که غزه و کرانه باختری را در برگرفته و روزبه‌روز بیشتر رعب و وحشت را بر اندام صهیونیست‌ها می‌افکند.
 
جالب‌توجه اینکه کشور‌هایی مانند عربستان سعودی، امارات عربی متحده و مصر که دستگاه‌های اطلاعاتی آن‌ها بیشترین ارتباط را با موساد دارند، خود نیز نسبت به موضوعاتی مانند ناکارآمدی طرح معامله قرن آگاه شده‌اند. در این میان، سران آل سعود با نگرانی و وحشت مزمن و دامنه دارتری مشغول رصد تحولات سرزمین‌های اشغالی هستند. آن‌ها شاهد فرسایش و پوسیدگی بیشتر طنابی هستند که به آن تکیه داده‌اند!
 
حدود ۱۰ سال قبل و در پایان دوران ریاست جمهوری بوش پسر مشاهده کردیم که سرمایه‌گذاری ویژه اعراب روی کنفرانس خزان‌زده آناپولیس نیز نتیجه‌ای معکوس داد و پایان سریال خوش‌خیالی برخی سران سازش‌کار عرب را رقم زد. در آن زمان شاهد بودیم که عمرو موسی دبیر کل وقت اتحادیه عرب با هشدار درباره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که روند آناپولیس با توجه به تداوم شهرک‌سازی و اقدامات این رژیم پایان‌یافته است.
 
امروز در سال ۲۰۱۹ میلادی قرار داریم. بدون تنفس مصنوعی ترامپ به سران رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نیز نخواهد توانست مانع از سقوط این رژیم و نابودی درونی و بیرونی آن شود. واقعیت امر این است که پس از شکست‌های متعدد نظامی رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله لبنان و حماس در نبرد‌های سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون، مجالی برای تنفس صهیونیست‌ها در منطقه باقی نمانده است.
 
بدون شک در آینده‌ای نزدیک وعده الهی مبنی بر پیروزی ملت فلسطین بر متجاوزین صهیونیست به وقوع خواهد پیوست و فلسطینیان تشکیل حکومت خود در تل‌آویو را جشن خواهند گرفت. جوانان فلسطینی امروز در کانون مبارزه‌ای مقدس و فراگیر با تل‌آویو قرارگرفته‌اند.
 
«انتفاضه» در ذات خود پویاست و تحت هیچ شرایطی در مقابل صهیونیسم و حامیان فکری و نظامی و سیاسی آن تسلیم نمی‌شود. نقشه هدف طرح‌ها و استراتژی‌هایی ازجمله» «معامله قرن»، «نقشه راه» و... جملگی در مصاف با انتفاضه فلسطینیان رنگ‌باخته‌اند. انتفاضه‌ای که به‌مثابه کابوسی سخت نتانیاهو و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی را آشفته ساخته است. /۱۰۱/۹۶۹/م
منبع: رسالت
ارسال نظرات