۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۹۳۱۷۳
رییس جماعت علمای عراق در گفتگو با رسا:

رهبری آیت الله خامنه‌ای کنترل اوضاع را از دست محور شر خارج کرد

رهبری آیت الله خامنه‌ای کنترل اوضاع را از دست محور شر خارج کرد
رییس جماعت علمای عراق بازگشایی برخی سفارتها در دمشق را نتیجه خارج شدن کنترل اوضاع منطقه از دست محور شر در مواجهه با رهبری آیت الله خامنه‌ای عنوان کرد.

شيخ «خالد الملا» رییس جماعت علمای عراق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: محور شر در منطقه به دنبال نابودی ریشه اسلام بویژه تشیع است تا رژیم صهیونیستی بتواند بر یک خاورمیانه خوار و ذلیل سیطره پیدا کند.

رییس جماعت علمای عراق در ادامه خاطر نشان کرد: کشورهای محور شر بعد از مواجهه با قدرت اسلامی به رهبری آیت الله خامنه ای، کنترل اوضاع منطقه را از دست دادند به همین دلیل هم برخی کشورهای عربی به بازگشایی سفارت های خود در سوریه اقدام کردند تا بلکه بتوانند به شرایط قبلی بازگردند و نقشه دیگری با همکاری رژیم صهیونیستی علیه اسلام طراحی کنند.

شيخ  خالد الملا با اشار به پیروزی دیپلماتیک سوریه به ارتباط میان شکست ریاض در پرونده این کشور و معامله قرن اشاره کرد و گفت:  عربستان سعودی طراح معامله قرن است و با شکست هایی که در سیاست خارجی بویژه در سوریه متحمل شد، به عزل و نصب برخی مقامات از جمله عادل الجبیر اقدام کرد تا بتواند گام های قویتری برای تحقق معامله قرن درباره فلسطین بردارد.

رییس جماعت علمای عراق با اشاره به سفر عمر البشیر به دمشق اظهار داشت: عمر البشیر ابزار دست عربستان که می خواهد از طریق آن به پرونده سوریه جهت دهد و با کمک رژیم صهیونیستی هویت اسلامی کشورهای عربی را از بین ببرد. ولی مردم مسلمان و مبارز سودان اجازه این کار را به البشیر نخواهند داد تا مبادا سخنان اخیر دونالد ترامپ مبنی بر نابودی هویت اسلامی در منطقه با هدف سیطره مجدد آمریکا بر آن محقق شود./983/ب901/ر

ارسال نظرات